Ελλάδα|09.08.2019 12:20
Ρέθυμνο: Αποσωληνώθηκε το παιδί που έπεσε από τον 3ο όροφο πολυκατοικίας
NewsroomΕυχάριστα είναι τα νέα για το αγόρι που έπεσε από τον 3ο όροφο πολυκατοικίας στο Ρέθυμνο, καθώς η κατάσταση του παιδιού εξελίσσεται θετικά αφού σύμφωνα με τον αναπληρωτή του ΠΑΓΝΗ Γιάννη Φανουργιάκη «ο 3χρονος αποσωληνώθηκε και συνεχίζει να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο».
Όπως αναφέρει το neakriti.gr, συναγερμός σήμανε στο ΕΚΑΒ το βράδυ της Κυριακής 4/8 για το αγοράκι που μεταφέρθηκε τα μεσάνυχτα εσπευσμένα στο ΠΑΓΝΗ, αφού έπεσε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες από τον 3ο όροφο πολυκατοικίας στο Ρέθυμνο.
Έκτοτε, το παιδί νοσηλεύεται στο νοσοκομείο, με την εξέλιξη της υγείας του να δίνει θετικά σημάδια.
Πηγή: neakriti.gr
Διαβάστε ακόμη
- Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
- Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
- Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
- ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά