Ελλάδα|23.10.2019 15:33
Δικογραφία σε βάρος της 24χρονης που εγκατέλειψε το μωρό της
NewsroomΔικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο σχηματίζεται σε βάρος της 24χρονης, που φέρεται να εγκατέλειψε το νεογέννητο κοριτσάκι της σε είσοδο πολυκατοικίας στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Λίγο μετά την πράξη της, η νεαρή γυναίκα εντοπίστηκε από αστυνομικούς σε διαμέρισμα όπου ζει και με εισαγγελική εντολή αποφασίστηκε να αφεθεί ελεύθερη.
Στο μεταξύ, ενώ η ίδια και το νεογνό νοσηλεύονται στο Ιπποκράτειο, η Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων Θεσσαλονίκης διενεργεί προανάκριση για την υπόθεση.
Η 24χρονη, σπουδάστρια νοσηλευτικής, φέρεται να είπε πως αντιλήφθηκε την εγκυμοσύνη σε προχωρημένο στάδιο και ότι δεν επιθυμούσε να κρατήσει το παιδί.
Διαβάστε ακόμη
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη