Ελλάδα|20.12.2019 17:10
Επίθεση σε διμοιρία των ΜΑΤ πίσω από την ΑΣΟΕΕ
Αλέξανδρος ΚαλαφάτηςΕπίθεση δέχτηκε το μεσημέρι της Παρασκευής διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν πίσω από την ΑΣΟΕΕ και εκτελούσε υπηρεσία στατικής φύλαξης.
Ομάδα περίπου 20 ατόμων με πέτρες και μπουκάλια επιτέθηκε στους αστυνομικούς και αμέσως μετά εξαφανίστηκε.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, δεν υπήρξαν τραυματισμοί , ενώ δεν έγιναν προσαγωγές και συλλήψεις.
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου