Ελλάδα|17.01.2020 09:41
Θεσσαλονίκη: Πιάστηκαν στα χέρια για ένα... κινητό - Στο Παπαγεωργίου 4 τραυματίες
NewsroomΝέο αιματηρό επεισόδιο σημειώθηκε περίπου στις 2:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής (17/1), στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Αγνωστοι, κρατώντας μαχαίρια και ξύλα στη συμβολή των οδών Οικονόμου Κωνσταντή με Κώττα Ρούλια, επιτέθηκαν και χτύπησαν τέσσερα άτομα, τρεις αλλοδαπούς και έναν ημεδαπό.
Οι δράστες αφαίρεσαν από τους δύο χρήματα και ένα κινητό τηλέφωνο, και τράπηκαν σε φυγή. Και τα τέσσερα άτομα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου για την παροχή πρώτων βοηθειών. Η Αστυνομία προχώρησε στην προσαγωγή τεσσάρων ατόμων, ωστόσο δεν προέκυψε η εμπλοκή τους στο περιστατικό.
Διαβάστε ακόμη
- «Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ