Ελλάδα|04.02.2020 19:51

Αυξήθηκαν κατά 35% οι διαδρομές της Βeat στην Ελλάδα

Newsroom

Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, Σταθμός ΚΤΕΛ Κηφισού, οι σταθμοί του μετρό, η Πλατεία Συντάγματος και το Λιμάνι του Πειραιά συμπληρώνουν τη ...χρυσή πεντάδα διαδρομών που επιλέγουν να διανύουν με ταξί οι επιβάτες που εγγράφονται στην πλατφόρμα της Beat.

Αυτό επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρίας, σύμφωνα με την οποία, οι επιβάτες που εγγράφηκαν στην ΒΕΑΤ το 2019 έφτασαν τους 700.000 με τον συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών στην πλατφόρμα να ξεπερνά πλέον το 1,6 εκατομμύριο. Την ίδια στιγμή, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η ετήσια άνοδος σε διαδρομές στην ελληνική αγορά άγγιξε το 35%.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία για την προηγούμενη χρονιά, συνολικά η ζήτηση για διαδρομές μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε πάνω από 40% σε σχέση με το 2018, ενώ η Αθήνα βρίσκεται πλέον στις πέντε κορυφαίες θέσεις σε αριθμό διαδρομών μεταξύ των 100 και άνω ευρωπαϊκών πόλεων, στις οποίες δραστηριοποιείται το FREE NOW group, στο οποίο ανήκει η εταιρία. Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης συμβαδίζει με αυτόν της υπόλοιπης Ευρώπης και είναι σήμερα λιγότερο από 4 λεπτά της ώρας. 

Περισσότεροι οδηγοί και διαδρομές

Αύξηση σημειώθηκε και στο κομμάτι του συνεργαζόμενου στόλου, ο οποίος μεγάλωσε κατά 10%. «Οι συνεργαζόμενοι οδηγοί εξασφάλισαν το 2019 αύξηση 10% των διαδρομών τους μέσω του Beat, ενώ απολαμβάνουν επιπλέον προνόμια, μέσα από προγράμματα bonus, ανταποδοτικά προγράμματα, δωρεάν καύσιμα και άλλα δώρα. Οι κύριοι λόγοι που οι οδηγοί επιλέγουν την συνεργασία τους με το Beat είναι τα αυξημένα έσοδα και η ασφάλεια που τους προσφέρει, με το 73% των οδηγών δηλώνει πολύ έως και πάρα πολύ ικανοποιημένο από τη συνεργασία τους με την εφαρμογή» επισημαίνεται στην ανακοίνωση της ΒΕΑΤ.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί των Αθηναίων για την χρονιά που πέρασε είναι το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο Σταθμός ΚΤΕΛ Κηφισού, οι σταθμοί μετρό, η Πλατεία Συντάγματος, καθώς και το Λιμάνι του Πειραιά. Οι χρήστες της εφαρμογής χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό την υπηρεσία όταν ταξιδεύουν, για να μεταβούν στον πλησιέστερο σταθμό μετρό αλλά και για τη βραδινή τους έξοδο. Σε σχέση με τη χρήση μεταφορικών μέσων, φαίνεται ότι οι χρήστες του Beat χρησιμοποιούν πολύ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και συνδυάζουν διάφορα μέσα για τη μετακίνησή τους. 

Οσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, ένας στους τρεις επιβάτες του Beat στην Ελλάδα πληρώνει πλέον το ταξί του ηλεκτρονικά, μέσω του app.

Νέα γραφεία στη Θεσσαλονίκη

Στη Θεσσαλονίκη λίγο πριν το κλείσιμο της χρονιάς, η εταιρία εγκαινίασε το γραφείο της στη Λ. Κων/νου Καραμανλή 48, ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης Οδηγών, το οποίο έχει δημιουργήσει ήδη 4 νέες θέσεις εργασίας.

Επιπλέον κατά το 2019 η Beat επένδυσε στην αναβάθμιση της B2B πλατφόρμας για τον ξενοδοχειακό κλάδο, και κατέγραψε ανάπτυξη 100% έχοντας σήμερα συνεργασία με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία στην Αθήνα, από μεγάλες μονάδες 5 αστέρων όπως τα Divani Caravel, Μεγάλη Βρετανία, Grand Hyatt έως πιο νέα, boutique ξενοδοχεία, όπως τα Ergon House και Cocomat.

Η υπεύθυνη για την εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας στην ελληνική αγορά ομάδα, τριπλασιάστηκε μέσα στο 2019 και απαρτίζεται σήμερα από 48 εργαζομένους. Παράλληλα, η Beat έχει συνολικά 800 εργαζομένους σε όλες τις χώρες που λειτουργεί, με περίπου τους μισούς να βρίσκονται στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Αθήνα, ενώ προσφέρει διαρκώς νέες θέσεις εργασίας. 

Beatταξί