Ελλάδα|07.02.2020 16:58

Ο Στηβ Βρανάκης επικεφαλής ομάδας εργασίας για το Branding της χώρας

Newsroom

Στα χέρια και την εμπειρία του Στηβ Βρανάκη αφήνει το υπουργείο Τουρισμού το Branding της ελληνικής ...βαριάς βιομηχανίας με τη σύσταση ομάδας εργασίας, η οποία θα αναλάβει αυτό το σύνθετο έργο υπό την καθοδήγησή του.

Ο Στηβ Βρανάκης, ο οποίος επί σειρά ετών ήταν επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική θα είναι επικεφαλής της ομάδας εργασίας που συστήνει το υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό.

Εκτός του Στηβ Βρανάκη στην Ομάδα «Branding» συμμετέχουν η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, η Ειρήνη Αναστασιάδου και η Ελευθερία Φίλη.

Οι βασικοί στόχοι της Ομάδας, η οποία θα λειτουργεί υπό την εποπτεία του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, είναι η στρατηγική τοποθέτηση του brand της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), με πυλώνες το όραμα και την αποστολή (vision & mission) και η πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του brand της Ελλάδας σε ευρύτερο πλαίσιο υπό την ευθύνη του υπουργείου Εξωτερικών, μια πρωτοβουλία επονομαζόμενη Repositioning Greece.

Παράλληλα η πρωτοβουλία σύνταξης του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου 2021-2030, καθώς και ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων δράσεων ανανέωσης, αλλά και η δημιουργία μακροπρόθεσμων εισηγήσεων που θα εξασφαλίσουν επάρκεια δεδομένων και ιδεών για το στρατηγικό σχέδιο, αποτελούν κεντρικούς στρατηγικούς άξονες.

Στις αρμοδιότητες της Ομάδας Εργασίας περιλαμβάνονται και βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό τουρισμό, όπως το νέο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ και η ανανέωση του ιστότοπου www.visitgreece.gr, οι οποίες και θα τεθούν για αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμό.

υπουργείο ΤουρισμούΧάρης ΘεοχάρηςΣτηβ Βρανάκης