Ελλάδα|13.02.2020 13:28
Έδιωξαν Κασιδιάρη - Λαγό από την συγκέντρωση των νησιωτών - «Έξω οι φασίστες»
NewsroomΈνταση δημιουργήθηκε κατά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των νησιωτών για το μεταναστευτικό στο κέντρο της Αθήνας, όταν έκαναν την εμφάνισή τους οι πρώην βουλευτές της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης και Γιάννης Λαγός.
«Δεν έχουν καμία σχέση με τον αγώνα των νησιωτών, έξω οι φασίστες από την συγκέντρωση» φώναζαν από τα μεγάφωνα.
Ευτυχώς, με την παρέμβαση κάποιων παρευρισκομένων τα πνεύματα δεν οξύνθηκαν περαιτέρω.
Το χαρακτηριστικό βίντεο από την συγκέντρωση
Διαβάστε ακόμη
- ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
- Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
- Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
- Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι