Ελλάδα|14.03.2020 12:21
Κοροναϊός: Επέστρεψε στο νοσοκομείο ο ασθενής που το έσκασε
NewsroomΠήγε το απόγευμα της Παρασκευής να κάνει εξετάσεις και να διαπιστωθεί αν νοσεί από κοροναϊό στο Νοσοκομείο Πύργου και το... έσκασε, ωστόσο επέστρεψε το πρωί του Σαββάτου.
Ευτυχώς όμως, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τα νέα για την υγεία του είναι ευχάριστα, καθώς βρέθηκε αρνητικός στον κοροναϊό.
Διαβάστε ακόμη
- Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
- Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
- Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
- Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας