Ελλάδα|15.03.2020 21:52
Κορονοϊός: Όλη η Αθήνα έριξε χειροκρότημα για γιατρούς και νοσηλευτές
NewsroomΣυγκινητικές στιγμές εξελίχθηκαν στις 21.00 απόψε το βράδυ στις γειτονιές της Αθήνας όταν χιλιάδες κόσμου που είναι σε καραντίνα λόγω του κοροναϊού βγήκε στα μπαλκόνια του και χειροκρότησε τιμητικά προκειμένου να ευχαριστήσει το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που δίνει υπεράνθρωπες μάχες στα νοσοκομεία, στα νοσηλευτικά κέντρα, στα κέντρα υγείας αλλά και στα διαγνωστικά κέντρα.
Με τον τρόπο τους χιλιάδες πολίτες ευχαρίστησαν γιατρούς, νοσηλευτές και παραϊατρικό προσωπικό.
Οι σκηνές που καταγράφηκαν στα βίντεο ήταν χαρακτηριστικές:
Διαβάστε ακόμη
- Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ