Ελλάδα|27.03.2020 17:32
Κορονοϊός - Ευχάριστα νέα από το «Σωτηρία»: Δυο ασθενείς εξήλθαν από τις ΜΕΘ
NewsroomΕυχάριστα νέα έρχονται από το νοσοκομείο «Σωτηρία», όπου η διοικήτρια ανακοίνωσε πως δυο ασθενείς με κορονοϊό που βρίσκονταν σε μονάδες εντατικής θεραπείας, αποσωληνώθηκαν σήμερα. Να σημειωθεί ότι, πρόκειται για τους πρώτους ασθενείς στην Ελλάδα που βγαίνουν από τις ΜΕΘ όπου νοσηλεύονταν.
Οι δυο ασθενείς βρίσκονταν στις μονάδες εντατικής θεραπείας τις τελευταίες μέρες καθώς η κατάστασή τους είχε επιδεινωθεί. Η υγείας τους όμως παρουσίασε μεγάλη βελτίωση και οι γιατροί του Σωτηρία έκριναν ότι μπορούν να προχωρήσουν σε αποσωλήνωση, κάτι που τελικώς έγινε με επιτυχία και χωρίς επιπλοκές.
Διαβάστε ακόμη
- «Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
- Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
- Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
- Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος