Ελλάδα|30.03.2020 21:24
Θεσσαλονίκη: Δεκάδες πολίτες ξανά στην παραλία - Αφωνος ο Διευθυντής Δημόσιας Υγείας
NewsroomΚατά δεκάδες βγήκαν για τρέξιμο οι πολίτες, στο παραλιακό μέτωπο Θεσσαλονίκης, το απόγευμα της Δευτέρας (30/3), με τις εικόνες να θυμίζουν εποχές προ απαγόρευσης κυκλοφορίας.Για τις εικόνες που κατέγραψε η κάμερα του OPEN TV μάλιστα, ο Διευθυντής Δημόσιας Υγείας που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στον αέρα είπε χαρακτηριστικά πως «αυτές οι συμπεριφορές είναι επικίνδυνες και πρέπει ο καθένας μόνος του να ανακαλέσει τον εαυτό του στην τάξη».
Μάλιστα κάποιοι από τους πολίτες φαίνονται να κρατούν και καφέ στο χέρι χωρίς να αθλούνται.
Δείτε το βίντεο του OPEN:
Διαβάστε ακόμη
- Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
- Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
- Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
- Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία