Κορονοϊός: Επιβεβαιωμένο κρούσμα σε γηροκομείο της Αττικής
NewsroomΚλιμάκιο του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας μετέβη την Κυριακή (12/04) σε οίκο ευγηρίας της Αττικής, σε συνέχεια της διερεύνησης επιβεβαιωμένου κρούσματος κορονοϊού, ώστε να ελέγξει το σύνολο του προσωπικού και των φιλοξενούμενων.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open Tv και της Δέσποινας Βλεπάκη, το οποίο μεταδόθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων την Κυριακή, ελήφθη υλικό για καλλιέργεια από επιφάνειες και κλιματιστικές μονάδες προκειμένου να διαπιστωθεί η τυχόν ύπαρξη του ιού σε κοινόχρηστους χώρους.
Οι έλεγχοι ολοκληρώθηκαν και τα αποτελέσματα αναμένονται εντός της ημέρας. Εδόθησαν αναλυτικές οδηγίες για τον περιορισμό της διασποράς της νόσου και την ορθή λειτουργία της δομής βάσει του πρωτοκόλλου του ΕΟΔΥ.
Παράλληλα, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, έγινε διανομή υγειονομικού υλικού στους φιλοξενούμενους του γηροκομείου.
- Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
- Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
- Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
- Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις