Lifestyle|22.06.2020 15:22
Ειρήνη Ερμίδου: Ποιες παίκτριες του GNTM αποκάλεσε «δεύτερες»; (vid)
NewsroomΗ Ειρήνη Ερμίδου είναι ένα από τα δυο κορίτσια που αποχώρησαν από το GNTM στο επεισόδιο της Τρίτης. Σήμερα το πρωί ο θηλυκός Ρονάλντο όπως την αποκαλούν πλέον διάβασε στην κάμερα της εκπομπής «Στη Φωλιά των Κου-Κου» τα μηνύματα των τηλεθεατών και έσταξε…φαρμάκι.
«Ήθελα να φύγει η Έλντα γιατί ήταν ψεύτρα. Βγήκε από το παιχνίδι και ξαναμπήκε με τουπέ. Την ένοιαζε τι θα πει ο κόσμος μόνο και ξαφνικά άρχισε να μου λέει ότι μισεί την Εβελίνα γιατί απλά μιλούσε με την Εύη χωρίς να ξέρει τίποτα. Την πήρα μαζί μου. Τετράχρονο η Έλντα δε βγάζαμε ποτέ άκρη».
Διαβάστε ακόμη
- Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
- Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
- Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
- Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου