Τζούλια Νόβα: Ο λόγος που αποχώρησε από το Star (vid)
NewsroomΗ Τζούλια Νόβα βρέθηκε καλεσμένη στο πλατό της εκπομπής «Ooh la la!» και αποκάλυψε για πρώτη φορά τον λόγο που την ανάγκασε να αποχωρήσει από το Star και τον «Τροχό της τύχης».
«Έπρεπε να γίνει. Είχε έρθει η ώρα να αποχωρήσω. Ότι υπήρξαν τσακωμοί και διάφορα, σίγουρα υπήρξαν. Όταν είσαι υπερβολικά καλός με κάποιους ανθρώπους, θα έρθει η στιγμή που θα κάνεις μπαμ. Όσο βλέπουν ότι είσαι καλή, σε πατάνε. Υπήρχαν κάποιες στιγμές που αισθανόμουν περίεργα, ότι δεν μου συμπεριφέρονται όπως έπρεπε να μου συμπεριφερθούν.
Και εκείνη την ώρα με έπιανε το παράπονο και έχει τύχει να θυμώσω πάρα πολύ με ένα άτομο και να του κλείσω έτσι την πόρτα. Όχι στον Πολυχρονίδη! Δεν μπορώ να πω σε ποιον. Το πρώτο μου μπαμ το έκανα μετά από ένα χρόνο. Μάζευα, μάζευα και μετά έκανα την… έκρηξη. Σίγουρα τους ήρθε ξαφνικό όταν τους είπα ότι θα φύγω, αλλά το συζητήσαμε προτού παρθεί αυτή η απόφαση», ανέφερε η ξανθιά παρουσιάστρια.
- Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
- Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ