Lifestyle | 28.10.2018 11:28

Σάρωσε στην τηλεθέαση το MEGA πριν από το κλείσιμο

Newsroom

Μισή ώρα πριν πέσει το μαύρο στην τηλεοπτική συχνότητα αρκετοί τηλεθέατες ήταν εκείνοι που είχαν συντονιστεί στο Μεγάλο Κανάλι και το οποίο μετέδιδε ένα από τα καλύτερα επεισόδια των «Απαράδεκτων».

Πιο συγκεκριμένα, το ημίωρο 01:30 με 01:59, το Mega σημείωσε στο γενικό σύνολο ποσοστό τηλεθέασης 17,5% ενώ στο δυναμικό κοινό κατάφερε να φτάσει μέχρι και το 22,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι μετά τις 23:30 το Σάββατο, 27 Οκτωβρίου, το Μεγάλο Κανάλι ήταν σταθερά η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών στις ηλικίες 18-54, γεγονός που σημαίνει ότι ανταγωνίστηκε-πολλές φορές και ξεπέρασε- εν ενεργεία κανάλια.

Τι θα γίνει με τα social media του σταθμού

Το ethnos.gr επικοινώνησε με την δημοσιογράφο του Mega, Ειρήνη Ανδρουλάκη, η οποία τόνισε πως η παρουσία του σταθμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter) θα συνεχίσει να υφίσταται, τουλάχιστον όσο συνεχίζει το κανάλι να μεταδίδει στα συνδρομητικά κανάλια. Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με τη δημοσιογράφο, το σάιτ του σταθμού θα συνεχίσει να υπολειτουργεί... έχοντας περιορισμένες επιλογές για το κοινό.

Η Ειρήνη Ανδρουλάκη, αναφέρθηκε και στα επιχειρηματικά «παιχνίδια» που παίχτηκαν στην πλάτη του Mega αμέσως μετά το κλείσιμό του,  με τη δημιουργία ακόμα και με fake προφίλ του Facebook. Το επίσημο προφίλ του σταθμού στο Facebook είναι το Mega Tv, αλλά σε περίπτωση που προσπαθήσει κάποιος να κάνει μια  μικρή περιπλάνηση στην αναζήτηση «παίζοντας» με το όνομα του καναλιού θα διαπιστώσει ότι θα βρει πολλά αποτελέσματα...

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι ακόμα και οι εργαζόμενοι του σταθμού τον πρώτο καιρό μπερδεύτηκαν και έκαναν like και σε αυτές τις σελίδες.

MEGA