Lifestyle|17.02.2021 17:00

Ταμίλα Κουλίεβα σε Λένα Δροσάκη: «Συγγνώμη που δεν μπορέσαμε να το σταματήσουμε»

Newsroom

Σαν ντόμινο του οποίου το πρώτο πιόνι έπεσε μοιάζουν οι συνεχείς αποκαλύψεις ηθοποιών για περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς στον χώρο του θεάματος. Πριν από μερικές ημέρες, η Λένα Δροσάκη κατέθεσε καταγγελία εναντίον γνωστού ηθοποιού και σκηνοθέτη στο πειθαρχικό του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, στην οποία αναφέρει ότι αρχικά η προσέγγιση που της έκανε ήταν φιλική και καλοπροαίρετη, όμως, σύντομα άλλαξε συμπεριφορά και άρχισε να την παρενοχλεί σεξουαλικά, στην αρχή πιο διακριτικά και στη συνέχεια με ολοένα και πιο ανάρμοστο τρόπο.

Η Λένα Δροσάκη, μάλιστα, αποκάλυψε ότι το 2019 και έχοντας τιμηθεί με το βραβείο «Μελίνα Μερκούρη», η Κάτια Δανδουλάκη της πρότεινε να συμμετάσχει στην παράσταση «Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές». «Όταν πληροφορήθηκα ότι σκηνοθέτης της παράστασης θα ήταν ο καταγγελλόμενος, αρνήθηκα ευγενικά στην κυρία Δανδουλάκη. Όταν η ίδια επέμεινε, δέχτηκα να συμμετάσχω. Τις πρώτες μέρες ο καταγγελλόμενος είχε κόσμια συμπεριφορά προς το πρόσωπό μου, πολύ σύντομα αυτό άλλαξε. Δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους παρενοχλήσεις, σκηνές ζηλοτυπίας, ξεσπάσματα οργής και ταπεινωτικές προσβολές προς το πρόσωπό μου, χωρίς να του έχω ποτέ δώσει το παραμικρό δικαίωμα.

Μία μέρα χωρίς κανέναν λόγο επιτέθηκε λεκτικά και με απίστευτη ένταση ενώπιον όλου του θιάσου σε εμένα και στον συνάδελφό μου Λευτέρη Ζαμπετάκη, προφανώς θεωρώντας ότι έχουμε μεταξύ μας κάποιου είδους ερωτική σχέση. Πράγμα που δεν ίσχυε. Η πρόβα διακόπηκε και η κ. Δανδουλάκη δύο μέρες μετά του ανακοίνωσε ότι δεν θα χρειαστεί άλλο τις υπηρεσίες του ως σκηνοθέτη. Αποχωρεί ο ισχυρός και όχι ο αδύναμος».

Η Ταμίλα Κουλίεβα, η οποία συμμετείχε στην ίδια παράσταση, έκανε μία δημοσίευση στο προσωπικό της προφίλ στο Instagram, τονίζοντας ότι είναι δίπλα σε όλες τις φωνε?ς που πνι?γονται κα?τω απο? το βα?ρος του φο?βου και ότι λυπάται για τους ανθρω?πους που υπε?φεραν και υποφε?ρουν.

«Αλη?θεια αναρωτιε?μαι, τι ει?ναι το θε?ατρο τελικα?; Μην ει?ναι τα ντουβα?ρια; Μην ει?ναι οι κουι?ντες; Μην ει?ναι τα ψηλα? τα σκηνικα?; Διο?τι ο?ταν διαβα?ζω και ξαναδιαβα?ζω πως: " ...το μεγα?λο θυ?μα θα ει?ναι το ι?διο το θε?ατρο. Το θε?ατρο δεν ει?ναι μια δουλεια?, ει?ναι μια αποστολη? και δεν θα η?θελα να τραυματιστει? σε μια το?σο σημαντικη? στιγμη?. Αυτα? τα θε?ματα θε?λουν προσοχη?. Πα?ντα ελλοχευ?ει η κοινωνικη? υποκρισι?α. Λυπα?μαι για τους ανθρω?πους που υπε?φεραν και υποφε?ρουν. Δυστυχω?ς η βι?α υπα?ρχει παντου?. Ελπι?ζω να μην επικρατη?σει ο κυνισμο?ς, γιατι? οδηγει? στην καταστροφη?".

Ο?ταν διαβα?ζω λοιπο?ν, προσπαθω? να χωνε?ψω την εικο?να που μου ε?ρχεται απο? αυτα? τα λο?για. Ε?να χε?ρι που σηκω?νει ε?να χαλι? και θε?λει να κρυ?ψει τη σκο?νη απο? κα?τω. Πού ει?ναι σ' αυτα? τα λο?για οι α?νθρωποι; Γιατι? το θε?ατρο ει?ναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Ει?ναι μια συλλογικο?τητα. Ε?νας ιερο?ς αο?ρατος δεσμο?ς, θεατω?ν, καλλιτεχνω?ν, τεχνικω?ν συντελεστω?ν, σε μια αε?ναη ανταλλαγη?, συναισθηματικω?ν εκρη?ξεων, συγκινη?σεων και εκπλη?ξεων. Μια χαρμολυ?πη κα?θαρσης, μια πρωτι?στως ψυχικη? διαδρομη?.

Σε αυτη?, λοιπο?ν, την κοινη? διαδρομη?, κυνισμο?ς ει?ναι να μην αναγνωρι?ζει κα?ποιος την διαφορα? ανα?μεσα στον ΘΥΤΗ και το ΘΥΜΑ, να μην αναφε?ρει τον πο?νο που προκαλει? στην ψυχη? και το σω?μα η? εκμετα?λλευση της θε?σης ισχυ?ος, του ενο?ς στον α?λλο, με σκοπο? την ικανοποι?ηση του σκοτεινου? ΕΓΩ του. Το Θε?ατρο ο?μως δεν ει?ναι ΕΓΩ ει?ναι ΕΜΕΙΣ.

Και εδω? δεν χωρα?νε λεκτικε?ς παραφυα?δες. Ει?μαστε δι?πλα σε ο?λες τις φωνε?ς που πνι?γονται κα?τω απο? το βα?ρος του φο?βου, σε ο?λες και ο?λους, ο?σους αισθα?νονται την βι?α και την ακαθαρσι?α, να τους πνι?γει την φωνη?. Τους κρατα?με το χε?ρι σιωπηλα? και τους ζητα?με συγγνω?μη, συγγνω?μη που δεν μπορε?σαμε να το σταματη?σουμε» έγραψε στα social media η Ταμίλα Κουλίεβα.

Λένα ΔροσάκηΚάτια ΔανδουλάκηMeTooΤαμίλα Κουλίεβα