Lifestyle|22.09.2021 08:35

Louis Vuitton: Στη νέα καμπάνια του γαλλικού οίκου συμμετέχουν μαθητές της Μήλου

Newsroom

Ο γαλλικός οίκος μόδας, Louis Vuitton, επέλεξε το μαγευτικό τοπίο της Μήλου για τις ανάγκες της νέας του καμπάνιας. Η φωτογράφος Βιβιάν Σάσεν, αποκάλυψε πως εμπνεύστηκε τις τοποθεσίες και το κόνσεπτ, σκεπτόμενη τα όνειρα και τα ταξίδια χωρίς σύνορα που κάνει η φαντασία, στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Οι εικόνες της κρύβουν μια αίσθηση ελευθερίας και μας προσκαλούν ν' ανακαλύψουμε ανεξερεύνητα μέρη.

Στην καμπάνια παρακολουθούμε μία παρέα μαθητών που προσπαθούν να εξερευνήσουν τις πανέμορφες αμμώδεις παραλίες του νησιού με τα καταγάλανα νερά και να θαυμάσουν τη σπάνια ομορφιά του μέρους, παίζοντας και διασκεδάζοντας παρέα με τις δημιουργίες του οίκου.

T

«Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή εκστρατεία» γράφει σε μία ανάρτηση ο οίκος, εκθειάζοντας το τοπίο. Η καμπάνια, η οποία ξεδιπλώνεται σε τέσσερις φάσεις, θα συνεχίσει στην Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, το Mont Saint-Michel στη Γαλλία και στην Νορμανδία.

T

Η Μήλος πρώτη στη λίστα με τα καλύτερα νησιά του κόσμου

Οι αναγνώστες του γνωστού αμερικανικού ταξιδιωτικού περιοδικού «Travel + Leisure», που συμμετείχαν σε ψηφοφορία για τους καλύτερους προορισμούς του κόσμου για το 2021, ανέδειξαν, ως καλύτερο νησί της Ευρώπης και του κόσμου (Top Island in the World / Top Island in Europe) τη Μήλο. Στην ψηφοφορία, και συγκεκριμένα στην κατηγορία για τα 25 καλύτερα νησιά του κόσμου (The Top 25 Islands in the World) τη δεύτερη θέση κατέλαβε η Φολέγανδρος ενώ, στην κατηγορία των 20 καλύτερων ευρωπαϊκών νησιών (The Top 20 Islands in Europe) συμπεριλήφθηκαν επτά ελληνικά νησιά, και συγκεκριμένα η Φολέγανδρος στη 2η θέση, η Σαντορίνη στην 5η, η Πάρος στη 10η, η Μύκονος στη 13η, η Κρήτη στη 14η, η Κέρκυρα και τα Ιόνια Νησιά στη 15η και η Ρόδος με τα Δωδεκάνησα στη 17η θέση.

T

Μεταξύ άλλων, οι συντάκτες του «Travel + Leisure» τονίζουν για τη Μήλο ότι νικήτρια την ανέδειξαν «οι φιλικοί της κάτοικοι, που προτρέπουν τους επισκέπτες να εξερευνήσουν τα γραφικά χωριά, τις εξαιρετικές ταβέρνες και τις δεκάδες ειδυλλιακές παραλίες που ποικίλλουν, ανάλογα με το αν σχηματίζονται από κοχύλια, πέτρες ή άμμο».

Οι ίδιοι επισημαίνουν ότι «μπορεί να είναι γνωστή εξαιτίας του αγάλματος της Αφροδίτης, αλλά προσφέρει πολλά περισσότερα από τα αρχαιολογικά ευρήματα: πολυάριθμες επιλογές για διαμονή, βραβευμένα οινοποιεία, ηλιοθεραπεία σε ηφαιστειακούς βράχους, ψαροντούφεκο σε σπηλιές και στην συνέχεια δείπνο σε ένα από τα εξαιρετικά εστιατόριά της. Όπως συνόψισε ένας ψηφοφόρος: "Είναι συγκλονιστικά όμορφη!"»

T

Η ψηφοφορία του περιοδικού πραγματοποιήθηκε μεταξύ 11ης Ιανουαρίου και 10ης Μαΐου 2021. Ψήφισαν σχεδόν 35 εκατομμύρια αναγνώστες και χρήστες του διαδικτύου και οι κατηγορίες για τις οποίες κλήθηκαν να ψηφίσουν ήταν αυτές των πόλεων, των νησιών, των θέρετρων των προορισμών luxury, των αεροδρομίων, των ξενοδοχείων κ.α. Το ελληνικό βραβείο παρέλαβε ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Βόρειας Αμερικής, Κωνσταντίνος Χαροκόπος, ενώ τα αποτελέσματα πρόκειται να δημοσιευτούν αναλυτικά στο τεύχος Οκτωβρίου 2021 του περιοδικού.

Όλες οι ειδήσεις

Νίκος Βέρτης για κορονοϊό: Έχασα την πρώτη μου ξαδέρφη - Νεότατη, χωρίς υποκείμενο νόσημα

Σπύρος Μπιμπίλας: Δέχτηκε πρόταση για τη σειρά «The Crown» - Ο ρόλος που θα υποδυθεί

Βίκυ Καγιά: Το Dancing With The Stars και η δύσκολη απόφαση να αποχωρήσει από το GNTM

Είναι ο πρίγκιπας Χάρι γιος του Καρόλου; - Η αλήθεια πίσω από τις φήμες

μόδαLouis VuittonκαμπάνιαΜήλοςρούχα