Κέιτ Μίντλετον: Πήρε εξιτήριο και επέστρεψε στο σπίτι της - Τι ανακοίνωσε το Παλάτι
NewsroomΕυχάριστα νέα ανακοίνωσε το Παλάτι για την Κέιτ Μίντλετον τα οποία προκάλεσαν ανακούφιση στον βρετανικό λαό που ανησυχούσαν για την υγεία της. Η πριγκίπισσα της Ουαλίας, επέστρεψε σπίτι της από το νοσοκομείο μετά την επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε στην κοιλιακή χώρα στις 17 Ιανουαρίου.
Πρόοδος στην υγεία της, λέει το Παλάτι
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Παλάτι του Κένσινγκτον, η υγεία της γαλαζοαίματης σημειώνει «πρόοδο».
Η Κέιτ Μίντλετον εισήχθη σε ιδιωτική κλινική του Λονδίνου στις 16 Ιανουαρίου. Το Παλάτι του Κένσινγκτον μοιράστηκε την είδηση το επόμενο πρωί και πρόσθεσε ότι η πριγκίπισσα δεν αναμένεται να «επιστρέψει στα δημόσια καθήκοντά της παρά μετά το Πάσχα».
Επίσης, στην ανακοίνωση επαναλαμβάνεται πως το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει δεν είναι καρκίνος, μετά τα σενάρια που ακούγονται.
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη