Lifestyle|21.01.2025 17:51
Μαρινέλλα: Πήρε εξιτήριο μετά από μήνες νοσηλείας
NewsroomΕυχάριστα είναι τα νέα για την υγεία της Μαρινέλλας, καθώς, έπειτα από μήνες νοσηλείας, πήρε εξιτήριο και επέστρεψε στο σπίτι της. Υπενθυμίζεται πως η θρυλική τραγουδίστρια, κατέρρευσε στη σκηνή του Ηρωδείου με εγκεφαλικό επεισόδιο.
Όπως ακόμα έγινε γνωστό η κατάσταση της υγείας της παραμένει στάσιμη.
Σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια συναυλίας στο Ηρώδειο στις 25 Σεπτεμβρίου, η γνωστή τραγουδίστρια είχε καταρρεύσει επί σκηνής, καθώς τραγουδούσε το , το «Εγώ και Εσύ». Η τραγουδίστρια νοσηλεύονταν στο θεραπευτήριο «Υγεία».
Διαβάστε ακόμη
- «Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
- «Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
- Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
- Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112