Kim Kardashian: Λανσάρει ηβικές... «περούκες» - Η νέα (και τολμηρή) επιχειρηματική κίνηση
NewsroomΗ Κιμ Καρντάσιαν (Kim Kardashian) δεν φοβάται να πειραματιστεί – και σίγουρα δεν φοβάται τις αντιδράσεις. Μετά τις μάσκες που θύμιζαν... «Χάνιμπαλ Λέκτερ» και τα viral σουτιέν με... ασυνήθιστες θηλές, η επιχειρηματίας και τηλεπερσόνα επανέρχεται με μία από τις πιο αμφιλεγόμενες σειρές προϊόντων της μέχρι σήμερα: τις ηβικές περούκες ή αλλιώς merkins.
Η νέα συλλογή της Skims φέρει τον εύγλωττο τίτλο «The Ultimate Bush» και, όπως ανακοινώθηκε, περιλαμβάνει εσώρουχα τύπου στρινγκ με ενσωματωμένο τεχνητό τρίχωμα στην ηβική περιοχή – διαθέσιμα σε διάφορες αποχρώσεις και υφές. Το σλόγκαν της καμπάνιας; «Με το τολμηρό νέο μας Faux Hair Panty, το χαλί σας μπορεί να έχει όποιο χρώμα θέλετε».
Τι είναι όμως το «merkin»;
Ο όρος merkin δεν είναι κάποια μοντέρνα εφεύρεση. Σύμφωνα με το Λεξικό της Οξφόρδης, πρόκειται για τεχνητή περούκα που καλύπτει τη γυναικεία ηβική περιοχή – με τις πρώτες καταγραφές να χρονολογούνται ήδη από το 1617. Ωστόσο, σύμφωνα με το Oxford Companion to the Body, η χρήση της ηβικής περούκας ξεκίνησε ακόμα νωρίτερα, τον 15ο αιώνα. Την περίοδο εκείνη, πολλές γυναίκες, ιδίως ιερόδουλες, ξύριζαν την περιοχή για λόγους υγιεινής και στη συνέχεια κάλυπταν το σημείο με merkin, είτε για αισθητικούς λόγους είτε για να κρύψουν ασθένειες ή ουλές.
Η είδηση για τη νέα συλλογή δεν πέρασε απαρατήρητη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με χρήστες να εκφράζουν από απορία μέχρι πλήρες σοκ. «Θα καλέσω το 100», σχολίασε ένας χρήστης στο X (πρώην Twitter), ενώ ένας άλλος έγραψε: «Μόλις έψαξα στο Google την ημερομηνία για να βεβαιωθώ ότι δεν είναι Πρωταπριλιά».
Η ίδια η Καρντάσιαν εμφανίζεται σε προωθητικό βίντεο για να παρουσιάσει το προϊόν με τον συνήθη, απολύτως σοβαρό τόνο που έχει υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια, καθώς επαναλανσάρει το brand της με έμφαση στην «καινοτομία» και την «απελευθέρωση από τα ταμπού».
Η είσοδος της Skims στην αγορά των merkin, μια αγορά που ουσιαστικά δεν υπήρχε στο ευρύ κοινό, εγείρει ερωτήματα για το πού σταματά η δημιουργικότητα και πού αρχίζει η πρόκληση για το buzz. Πάντως, αν κάτι είναι σίγουρο, είναι ότι η Καρντάσιαν γνωρίζει καλά τον τρόπο να κάνει τον κόσμο να μιλά για εκείνη - είτε πρόκειται για shapewear είτε για ηβικά αξεσουάρ.
- Αυτά είναι τα πρόσωπα που αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στη Google - «Πρωτιά» για την Klavdia
- Είναι επίσημο: Η Netflix εξαγοράζει την Warner Bros για αστρονομικό ποσό
- Παράνομες συνταγογραφήσεις με κέρδη πάνω από 100.000 ευρώ: Τρεις συλλήψεις - Η ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ
- Έφηβος εξομολογείται πώς κατέληξε να κάνει 11 γραμμαρία κεταμίνης τη μέρα στα 13 του