Lifestyle|19.03.2020 17:30
Κορονοϊός: Θετικός στον ιό και ο πρίγκιπας του Μονακό, Αλβέρτος Β΄
NewsroomΘύμα της πανδημίας του κορονοϊού έπεσε και ο πρίγκιπας του Μονακό, Αλβέρτος B'. Η κατάσταση της υγείας του μέχρι στιγμής δεν είναι ανησυχητική, ο ίδιος συνεχίζει να εργάζεται και ακολουθεί τις οδηγίες των γιατρών. Ωστόσο, δεν είναι ο πρώτος γαλαζοαίματος που έχει τον ιό, καθώς θετικός στο τεστ βγήκε και ο Αυστριακός Αρχιδούκας, Κάρολος των Αψβούργων.
Ο πατέρας των πεντάχρονων διδύμων, πρίγκιπα Ζακ και πριγκίπισσα Γκαμπριέλα βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου, την κυβέρνηση καθώς και με τους στενούς του συνεργάτες, ενώ επιμένει ότι είναι καλά. Παράλληλα, χαρακτήρισε τον κορονοϊό ως «ενοχλητικό».
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου