Market|21.07.2021 14:14

Rubies: Το πρόγραμμα επιβράβευσης του efood για χρήστες και συνεργαζόμενα καταστήματα

Newsroom

Το efood έχοντας ως προτεραιότητά του να εμπλουτίζει και να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες του, δημιούργησε τα rubies, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης, για να κερδίζουν οι χρήστες αλλά και τα συνεργαζόμενα καταστήματα, την ίδια στιγμη!

Μέσα από την πλατφόρμα της #1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα, οι χρήστες επιλέγουν το αντίστοιχο φίλτρο και μπορούν με απλές κινήσεις να διαλέξουν ανάμεσα σε χιλιάδες δημοφιλή εστιατόρια, καφέ και καταστήματα που τους επιβραβεύουν. Ταυτόχρονα όμως, επωφελούνται και τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Με τα rubies, το efood προσφέρει υποστήριξη και υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας, σε καταστήματα που ενδεχομένως δε θα είχαν τη δυνατότητα να αναπτύξουν από την αρχή, μόνα τους.

Κάθε κατάστημα που γίνεται «rubies shop» δημιουργεί το δικό του πρόγραμμα επιβράβευσης μέσω efood και μπορεί να διευρύνειτις πωλήσεις του, χτίζοντας μια στενότερη σχέση με τους πελάτες.

Το loyalty πρόγραμμα του efood μετράει μόλις 2 μήνες και ήδη περισσότερα από 1.800 καταστήματα έχουν ακόμα περισσότερες ευκαιρίες να διευρύνουν την παρουσία τους στην εφαρμογή.Το efood παρέχει ένα σύνολο υπηρεσιών που περιλαμβάνει την παραγγελία, τη διανομή, την εξυπηρέτηση του πελάτη, αλλά και το marketing της επιχείρησης μαζί με την προβολή της μέσα από το app.

Όλες οι ειδήσεις

NBA – Αντετοκούνμπο: Δεν πίστευα ποτέ ότι στα 26 μου θα έπαιζα στους τελικούς

Διεθνής ανησυχία και κινητοποίηση για τις κινήσεις Ερντογάν στο Βαρώσι: Συνεδριάζει εκτάκτως το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ

Pegasus Project – Νέες αποκαλύψεις: Κατασκόπευαν τον Μακρόν και άλλους 13 ηγέτες;

Κορονοϊός: Τέσσερα κρούσματα σε κατασκήνωση στα Χανιά

Φολέγανδρος - Γυναικοκτονία: «Σοβαρό ψυχικό πρόβλημα» επικαλείται ο δικηγόρος του 30χρονου

efood