METRO ΑΕΒΕ: Η Γενική Διευθύντρια Marketing Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί μετά από 13 χρόνια
NewsroomΜετά από 13 χρόνια συνεργασίας, η Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί από τη METRO ΑΕΒΕ, όπου ασκούσε καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας Marketing.
Η Μαριάννα Παπαδοπούλου διαθέτει μακρά και πολύπλευρη διαδρομή σε ένα ευρύ φάσμα Ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών, τόσο στα CPGs όσο και στην Λιανική και Χονδρική Τροφίμων, έχοντας συνεργαστεί επίσης με εταιρείες όπως η Elbisco, η Κατσέλης και η Hasbro, με σημαντική εμπειρία στο Strategy & Business Planning, Brand Building, Franchising, Omnichannel marketing & e-commerce.
Ο CEO της METRO, Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε: «Στην μακροχρόνια συνεργασία μας, η Μαριάννα είχε καθοριστική συνδρομή στις επιτυχίες μας. Διαμόρφωσε και αναβάθμισε την νέα εικόνα και ταυτότητα των Μy market, ιδίως μετά την εξαγορά της Βερόπουλος, σχεδίασε το μετασχηματισμό μας σε Omnichannel καθώς και την στρατηγική των METRO Cash & Carry και ώθησε την εξωστρέφειά μας. Την ευχαριστώ και της εύχομαι πάντα επιτυχίες.»
Τα επόμενα επαγγελματικά βήματα της Μ. Παπαδοπούλου δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.
- Έφτασε στην Αθήνα το Άγιο φως υπό δρακόντεια μέτρα και με απευθείας πτήση
- Tέμπη: Η κόρη του μηχανοδηγού για τα 11 εξαφανισμένα λεπτά - «Σταμάτησε το τρένο για επιβεβαίωση από τον σταθμάρχη»
- Ιερουσαλήμ: Αραβικά δίκτυα μιλούν για σύλληψη φρουρού του Έλληνα Προξένου με βίντεο από τον ναό της Αναστάσεως
- Αποκάλυψη NYT: Τι έδειξε η έρευνα για τις παρενέργειες των εμβολίων κατά του κορονοϊού