Βίκος: Νέα τηλεοπτική Καμπάνια «Πέτρα, Σώμα, Φύση»
NewsroomΡοή είναι η συνεχής γραμμή που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Και είναι στο χέρι μας να τη διατηρήσουμε. Γιατί είναι η δύναμή μας.
Τη νέα τηλεοπτική καμπάνια για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος υπογράφει η Soho Square Athens, εμπνευσμένη από τη ροή του νερού. Η ταινία, μέσα από τη ροή του χρόνου αναφέρεται σε όσα έχουν σημασία για τη ζωή και συνδέει τους τρεις κεντρικούς άξονες της καμπάνιας: το παρελθόν (Πέτρα), το παρόν (Σώμα) και το μέλλον (Φύση).
Πρωταγωνιστής της ταινίας είναι το νερό, και η ζωή που αυτό χαρίζει όπου ρέει.
Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, οι τρεις σταθερές που ορίζουν τον χρόνο, προβάλλονται μέσω των τριών εννοιών που τα αντιπροσωπεύουν: τον πολιτισμό, τον άνθρωπο και το περιβάλλον, αντίστοιχα. Αυτά που το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στηρίζει και υποστηρίζει όλα αυτά τα χρόνια. Και το κοινό σημείο όλων είναι, πάντα, η ροή.
Η εταιρεία Βίκος μεταφέρει το μήνυμα του σεβασμού προς αυτό που μας προσφέρει η φύση, όπως είναι. Το νερό είναι το απόλυτο συστατικό, η αρχή της ύπαρξης, της φύσης, του ανθρώπου. Ο άνθρωπος είναι ένας θεατής αυτού του μεγαλείου, όπως είναι θεατής αυτής της ταινίας. Οι εικόνες που προβάλλονται είναι από τη μαγευτική Ήπειρο και εκπέμπουν υπόκωφη ένταση και στίγμα από τη φύση και τη ζωή. Η χρήση μη επιτηδευμένης εκφώνησης και οι φυσικοί ήχοι συνθέτουν τη συναρπαστική ταινία.
Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions και τη σκηνοθεσία οι Danny & Loco.
- Δεν απαντά ο «Φραπές» στην Επιτροπή: «Έχετε κερδίσει ποτέ τζόκερ» - «Επικαλούμαι το δικαίωμα της σιωπής»
- Πώς χρησιμοποιήθηκε στην Ευρώπη το σπέρμα του Δανού δότη με την καρκινογόνα μετάλλαξη: 18 παιδιά γεννήθηκαν στην Ελλάδα
- «Η τελευταία φορά που είδα τη μητέρα μου»: Ο 11χρονος Ουκρανός που «λύγισε» διερμηνέα και κοινό στο Ευρωκοινοβούλιο
- Οι γκάνγκστερ αγρότες, η δίκη των υποκλοπών και τα απόνερα της Ιθάκης: «Δεν θέλω ου!» (Ep11)