Moto|27.05.2022 08:10

KYMCO People S 300i Noodoe: Ο κινητήρας σε πρώτο πλάνο

Θάνος Αμβροσιάδης-Φελούκας
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ
KYMCO People S 300i Noodoe / Φωτό: Περιοδικό ΜΟΤΟ

Το scooter της Kymco αποτελεί ένα από τα πολλά που κυκλοφορούν σε αυτή την κατηγορία κυβισμού και τιμής, ωστόσο το σύστημα Noodoe που έχει αναπτύξει η Kymco, κάνει τη διαφορά από τον ανταγωνισμό και το τοποθετεί σε μία διαφορετική θέση σε σύγκριση με τα υπόλοιπα scooter μεσαίου κυβισμού.

Αν κοιτάξουμε για μια στιγμή τα στοιχεία της αγοράς μοτοσυκλέτας παρατηρούμε ότι το People S 300i ανήκει στην πιο εμπορική κατηγορία, στην Ελλάδα. Και εξηγούμαστε: από τα 16.702 scooter που πουλήθηκαν στην Ελλάδα από την αρχή του προηγούμενου έτους έως και τον Αύγουστο, τα 6.584 ήταν σε αυτή την κατηγορία των 200 – 350 κυβικών και με τιμή που ξεκινούσε από τα 4.000€ και έφτανε μέχρι και τα 6.500€. Η θέση του People S 300i με το Noodoe είναι η μέση οδός από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις με την τιμή του να του δίνει και συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ευρύτερου ανταγωνισμού.

Στα μειονεκτήματά του πρέπει να υπολογιστεί πως ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετά μικρός, απόρροια του επίπεδου πατώματος και της τοποθέτησης του ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα και όχι στο πάτωμα. Αυτός είναι και ο λόγος που η μπαγκαζιέρα έχει καθημερινή λειτουργία, αφού τα περισσότερα πράγματα θα καταλήξουν εκεί. Η μακριά από το κέντρο βάρους και ψηλά τοποθετημένη μπαγκαζιέρα μαζί με την έλλειψη ενός τούνελ στο πάτωμα, δημιουργεί προβλήματα στην ακαμψία του πλαισίου, τα οποία όμως η Kymco κατάφερε να λύσει με τη χρήση περισσότερου μετάλλου, στρατηγικά τοποθετημένου σε σημεία που αυξάνουν την ακαμψία.

Ως αποτέλεσμα αυτής της εκτεταμένης χρήσης μετάλλου, ήρθε η αύξηση του βάρος, στα 191 κιλά. Οι αναρτήσεις είναι σαφώς προσανατολισμένες στην άνεση και σκόπιμα ενδοτικές αποβλέποντας στην καθημερινή χρήση. Η υλοποίησή τους έχει γίνει με δοκιμασμένες και κλασσικές λύσεις με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, όπως από μία ταχύτητα και πάνω και εξαιτίας και του αυξημένου βάρους παρουσιάζουν μία δυσκολία στις αποσβέσεις των κακοτεχνιών του δρόμου, που περισσότερο όμως θα την καταλάβει ο συνεπιβάτης και πολύ λιγότερο ο αναβάτης, ιδιαίτερα όταν είναι μόνος του στην σέλα.

Παρά όμως τα 191 κιλά ο κινητήρας που εξοπλίζει το μοντέλο, ο γνωστός πλέον G5, αποτελεί μία πάρα πολύ καλή επιλογή. Είναι ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας 299 κυβικών με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και καταφέρνει να αποδώσει 27,3 hp με ροπή στα 3 kg/m. Παρά το βάρος που καλείται να κινήσει τα καταφέρνει αξιοσημείωτα καλά ξεπερνώντας τα 140 km/h στο κοντέρ, ενώ σε κατηφορική ευθεία η ένδειξη έφτασε μέχρι και τα 158 km/h. Εκτός όμως από τον δυνατό κινητήρα, το People S 300i έρχεται εξοπλισμένο και με ένα πακέτο δύο δισκόφρενων, ένα σε κάθε τροχό με πολύ καλή αίσθηση, ενώ το δικάναλο ABS της Bosch λειτουργεί υποδειγματικά κάτω από όλες τις συνθήκες.

σκούτερscooterμοτοσυκλέτα