Moto|28.05.2022 08:10

Moto Guzzi V7 Stone Centenario - Με φόντο την ιστορία

Μπάμπης Μέντης
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ
Moto Guzzi V7 Stone Centenario/ Φωτογραφία: Περιοδικό ΜΟΤΟ

Με αφορμή τα 100 χρόνια ιστορίας της, η Moto Guzzi δημιούργησε το μοντέλο V7 Stone Centenario. Οι αλλαγές που έχουν γίνει δεν είναι μόνο για αισθητικούς σκοπούς, σε σχέση με το προηγούμενο V7. Αλλαγμένα εξωτερικά είναι το πίσω φτερό που είναι κοντύτερο και τα πλαϊνά καπάκια που φέρουν και το λογότυπο για τα 100 χρόνια και η αλλαγμένη εξάτμιση. Οι αλουμινένιοι τροχοί, επίσης, έχουν αλλάξει με τον πίσω πλέον να φιλοξενεί ένα φαρδύτερο ελαστικό διαστάσεων 150/70 απ’ ό,τι το 130/70 του προηγούμενου μοντέλου.

Οι αλλαγές όμως, δεν σταματούν εκεί. Συνεχίζουν και σε σημεία που επηρεάζουν την οδήγηση της μοτοσυκλέτας σε μεγαλύτερο βαθμό. Ξεκινώντας από τις αναρτήσεις, τα πίσω αμορτισέρ είναι πλέον της Kayaba, όπως και το τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, με αλλαγμένους συνδέσμους και μακρύτερο ψαλίδι. Όσον αφορά το πλαίσιο έχει δεχθεί κάποιες ενισχύσεις πίσω από το λαιμό. Όλα αυτά έχουν γίνει με γνώμονα τη σταθερότητα του μοντέλου, προκειμένου να εκπληρώνει καλύτερα τον σκοπό του, που δεν είναι άλλος από τη χαλαρή βόλτα.

Τη διάθεση για μια ήρεμη και χαλαρή βόλτα τη δημιουργεί και στον αναβάτη η ανασχεδιασμένη σέλα καθώς και τα σινεμπλόκ που έχουν τοποθετηθεί στα μαρσπιέ του συνεπιβάτη προκειμένου να μειωθούν οι κραδασμοί. Τα φρένα έχουν μία έλλειψη στο αρχικό δάγκωμα και την αίσθηση, χωρίς όμως να τους λείπει η προδευτικότητα, κάτι που δεν δημιουργεί πρόβλημα για το σκοπό της μοτοσυκλέτας.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός από το V85TT τετράχρονος δικύλινδρος, υδρόψυκτος των 853,4 κυβικών, τοποθετημένος εγκάρσια στη μοτοσυκλέτα με περιεχόμενη γωνία 90ο και κάνοντας χρήση ωστήριων με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η ισχύς που αποδίδει είναι 65 PS στις 6.800 σ.α.λ. και ροπή 72,6 Nm στις 5.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ήπια χωρίς εξάρσεις με τη δύναμή του να ξεδιπλώνεται καλύτερα στους ανοιχτούς δρόμους, ενώ η χαμηλή του λειτουργία διευκολύνει τους ελιγμούς μέσα στην πόλη.

Η τεχνολογία, αν και η μοτοσυκλέτα έχει ρετρό φιλοσοφία, είναι παρούσα. Το V7 διαθέτει ABS και Traction Control το οποίο ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα, ενώ δίνει και τη δυνατότητα απενεργοποίησης. Η έκδοση αυτή αποτελεί την κορυφαία έκδοση της V7 Stone με σκοπό να αποδώσει φόρο τιμής στα εκατό χρόνια συνεχούς παραγωγής της εταιρείας. Σαν αποτέλεσμα λοιπόν, η εταιρεία έχει φροντίσει να προσδώσει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα σε αυτή τη μοτοσυκλέτα και ειδικότερα σε αυτή την έκδοση των 100 χρόνων.

μοτοσυκλέτα