Moto|04.10.2022 07:35

Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)
Buriram ThaiGP: Νίκη Oliveira και αλλαγή ισορροπιών στο πρωτάθλημα (gallery)

Ο αγώνας της Ταϊλάνδης, άλλαξε τις ισορροπίες, μηδενίζοντας τις διαφορές και κάνοντας ξανά το πρωτάθλημα ντέρμπι!

Στην βρεγμένη πίστα του Buriram, ο συνδυασμός της καταστροφικής εμφάνισης για τον πρωτοπόρο στη βαθμολογία Fabio Quartararo και της εξαιρετικής απόδοσης του δεύτερου σε βαθμούς Francesco Bagnaia, μηδένισε την προηγούμενη διαφορά των 10 βαθών μεταξύ τους, ενώ στη μάχη για τον τίτλο ελπίδες έχουν και οι πέντε πρώτοι αναβάτες!

Στην εκκίνηση, το βρεγμένο οδόστρωμα οδήγησε σε αδυναμία από τους οδηγούς να εκμεταλλευτούν όλη τη δύναμη του κινητήρα, ενώ είχαμε και κάποιες επαφές μεταξύ των αναβατών. Ο pole man, Marco Bezzecchi, κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση στην εκκίνηση. Ωστόσο, η πρωτιά του αναμενόταν να έχει σύντομη διάρκεια, καθώς στην πρώτη στροφή και κάτω από την πίεση του Martin, δεν κατάφερε κανένας από τους δύο να φρενάρει τη σωστή χρονική στιγμή, με αποτέλεσμα να βγουν εκτός πίστας, στο μεγάλο run-off της πίστας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την τιμωρία του Bezzecchi, με την παραχώρηση μίας θέσης. Ο Quartararo είχε μία καταστροφική εκκίνηση, μην καταφέρνοντας τελικά να μπει εντός της 15άδας που βαθμολογείται, ενώ στη συνέχεια έχασε και άλλες θέσεις.
Ουσιαστικά αυτό σήμαινε πως οι υπόλοιποι διεκδικητές του τίτλου έπρεπε να κάνουν την καλύτερή τους προσπάθεια, προκειμένου να μειώσουν τη βαθμολογική διαφορά στο πρωτάθλημα. Αυτή η πίεση οδήγησε τον Aleix Espargaro να κάνει μία άκρως επιθετική κίνηση στον Binder, με τους αναβάτες να συγκρούονται και με τον Ισπανό να χάνει την αριστερή πλευρά των αεροδυναμικών βοηθημάτων της Aprilia. Η κίνησή του αυτή, θα οδηγούσε στην τιμωρία με την ποινή του μεγαλύτερου γύρου, κάτι που φρέναρε την κούρσα του για την κορυφή.

Εν τω μεταξύ, ο Bezzecchi, έπρεπε να παραχωρήσει μία θέση. Πίσω του, ο Miller μόλις είχε καταφέρει να περάσει τον Bagnaia, περνώντας δεύτερος και δημιουργώντας μία δύσκολη συνθήκη για τον Bezzecchi, καθώς θα ήταν δύσκολο να παραδώσει μόνο μία θέση, με τις δύο Ducati να βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους. Τελικά τα κατάφερε με εξαιρετικό τρόπο. Η δεύτερη θέση δεν έμεινε για πολύ ώρα στα χέρια του, καθώς έχασε την αυτοσυγκέντρωση του και άρχισε να χάνει θέσεις, όσο γρήγορα κερδίζει βάθος μία πέτρα που έχεις ρίξει στο νερό.

Ο Marquez καταφέρνει να κερδίσει θέσεις και από έβδομος φτάνει πέμπτος και στη συνέχεια τέταρτος. Ταυτόχρονα, ο Oliveira της ΚΤΜ ανεβαίνει θέσεις, κερδίζοντας τον Bagnaia και φτάνει να κυνηγάει τον Miller.

Ο Miller είναι σίγουρα αυτός που μπορεί να πάει γρήγορα την εργοστασιακή Ducati στη βροχή. Το ίδιο γρήγορος στο βρόχινο, όμως, είναι και ο Oliveira, ο οποίος μετά την πρώτη επίθεση στο Miller, χωρίς αποτέλεσμα, μένει πίσω και περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να τον περάσει καθαρά.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι συνθήκες μεταβάλλονται καθώς η πίστα στεγνώνει ευνοώντας το Zarco να ανεβάσει ρυθμό, πλησιάζοντας τους μπροστινούς, μέχρι που φτάνει να γίνεται ο αναβάτης που πέφτει στο 1.38. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, όλοι οι υπόλοιποι γυρίζουν στο 1.39, ενώ ο Oliveira, που είχε στο μεταξύ περάσει το Miller, γυρνάει στο 1.40.
Επομένως ήταν θέμα χρόνου, όσο μείωνε την απόστασή του από τον Marquez, o Zarco να κάνει την επίθεσή του. Με μία επιθετική κίνηση, καταφέρνει να περάσει το Marquez ακουμπώντας τον, και βάζει πλώρη για τον Bagnaia. Ο Marquez είχε ήδη κάνει μία παρακινδυνευμένη κίνηση απέναντι στον Bagnaia, χωρίς ωστόσο να καταφέρει κάτι παραπάνω από το να δηλώσει την παρουσία του.

Ο Zarco, λοιπόν, μπήκε πίσω από το Bagnaia προστατεύοντάς τον από την απειλή του Marquez, εκτός κι αν γινόταν ο ίδιος η απειλή. Η αλήθεια είναι πως πράγματι έγινε η απειλή και μάλιστα υπήρξε αυξημένος κίνδυνος, ωστόσο απέφυγε μία κατά μέτωπο επίθεση, φροντίζοντας να έχει τελείως καθαρό πεδίο, μία ευκαιρία που δεν του δόθηκε ποτέ.

Ο Marquez, τελικώς, έμεινε πίσω μετά την επίθεση του Zarco και ουσιαστικά ο Bagnaia κατάφερε να κρατήσει την τρίτη θέση χωρίς περεταίρω μάχες. Ο Miller είπε πως ο Oliveira ήταν πιο γρήγορος μέσα στη στροφή, και είχε καλύτερη έξοδο καθώς δεν πάλευε με την πρόσφυση.

Βαθμολογία Πρωταθλήματος
ΘΕΣΗ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 FabioQuartararo Monster Energy Yamaha MotoGP 219
2 FrancescoBagnaia Ducati Lenovo Team 217
3 AleixEspargaro Aprilia Racing 199
4 EneaBastianini Gresini Racing MotoGP 180
5 JackMiller Ducati Lenovo Team 179
6 BradBinder Red Bull KTM Factory Racing 154
7 JohannZarco Prima Pramac Racing 151
8 MiguelOliveira Red Bull KTM Factory Racing 131
9 JorgeMartin Prima Pramac Racing 127
10 MaverickVinales Aprilia Racing 122

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

αγώναςΤαϊλάνδηειδήσεις τώρα