Moto|14.02.2023 08:10

Στη δημοσιότητα οι πρώτες φωτογραφίες του 800ΝΚ της CFMOTO, έτοιμο για την παραγωγή

Κώστας Γκαζής
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά

Κατά την παρουσίαση των νέων της μοντέλων στην EICMA 2022, η CFMOTO έδειξε στο ευρωπαϊκό κοινό το concept μοντέλο NK-C22 με μονόμπρατσο ψαλίδι, εξατμίσεις της SC Project και διάφορα ακόμα εξωτικά χαρακτηριστικά, όπως κομμάτια σφυρήλατου carbon fiber κ.α.

Τώρα, ήρθε η ώρα να δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής, που θα έχει την εμπορική ονομασία 800ΝΚ, αλλά με πιο γήινα τεχνικά χαρακτηριστικά, έχοντας πλέον συμβατικό ψαλίδι και εξάτμιση που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ρύπων για κυκλοφορία στον δρόμο. Είναι βασισμένο στον κινητήρα του 790 Duke της ΚΤΜ, το οποίο μέσω της στρατηγικής συμφωνίας που έχει συνάψει η αυστριακή εταιρεία με την CFMOTO θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της τελευταίας στην Κίνα, όπως και όλη η σειρά 790.

Έτσι λοιπόν το ολοκαίνουριο 800ΝΚ έχει τον δικύλινδρο εν σειρά LC8c κινητήρα με τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά να κάνουν λόγο για απόδοση 100 ίππων στις 9.000 στροφές με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να φτάνει μόλις τα 186 κιλά με υγρά, έτοιμο για οδήγηση. Ο αναβάτης θα έχει στην διάθεσή του τρία διαφορετικά Riding Modes (Rain, Street και Sport). Συγκρίνοντάς το με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό των 90,5 ίππων για 190 κιλά του CB 750 Hornet, των 81,8 ίππων για 202 κιλά του GSX-8S της Suzuki και των 95hp του 790 Duke, με την ΚΤΜ να μην αναφέρει βάρος, τα νούμερα του 800ΝΚ είναι εξαιρετικά.

Στον τομέα των αναρτήσεων, το 800ΝΚ έχει τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Την δύναμη πέδησης έχει αναλάβει η J.Juan – που ανήκει πλέον στην Brembo – με δύο δισκόφρενα εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικά τοποθετημένες και έναν δίσκο πίσω. Όπως επιβάλει η κατηγορία και φυσικά η νομοθεσία της Ε.Ε., το δικάναλο ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.

Ο πίνακας των οργάνων είναι μία έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη. Το μέγεθος της τελευταίας όπως και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας αναμένονται να ανακοινωθούν εν καιρώ. Το ίδιο ισχύει και για την τιμή της, η οποία προβλέπεται να είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστική, όπως κάνει έως τώρα η CFMOTO σε αυτό τον τομέα.