Moto|15.07.2023 08:46

Επετειακό R18 «The Crown» για τα 100 χρόνια της BMW Motorrad

Κώστας Γκαζής
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad
BMW Motorrad

O ιδιοκτήτης του βελτιωτικού οίκου, Dirk Oehlerking, κατασκεύασε την custom μοτοσυκλέτα The Crown, χρησιμοποιώντας ως βάση μία BMW R 18, καταφέρνοντας να μην θυμίζει σε τίποτα το mega-cruiser μοντέλο παραγωγής.

Ο Oehlerking έχει παράδοση στο customizing των μοτοσυκλετών της BMW. Η νέα του δημιουργία, ωστόσο, είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό απ’ ό,τι έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα, αποτελώντας το απόσταγμα της 30 χρόνων πορείας του στο χώρο του customizing. Ως βάση, ο Γερμανός, χρησιμοποίησε μία BMW R 18, την μοτοσυκλέτα που φέρει αυτή την στιγμή των μεγαλύτερο boxer κινητήρα των Βαυαρών, φτάνοντας τα 1.802 κυβικά εκατοστά. Αυτή, λοιπόν, αποφάσισε να «γδύσει» και μετά να «ντύσει» ξανά με ένα ιδιαίτερο κοστούμι για να τιμήσει τα 100 χρόνια ιστορία της BMW Motorrad, δημιουργώντας την R 18 The Crown.

Στην αρχή, ο Γερμανός σχεδιαστής, χρησιμοποίησε χαρτί και σκληρό αφρό, προκειμένου να καταλήξει στο σχήμα και τις γραμμές της νέας μοτοσυκλέτας, πριν τις εφαρμόσει σε πρακτικό επίπεδο. Στόχος του ήταν μία δυναμική, κομψή και πρωτοποριακή εμφάνιση art-deco, που ταυτόχρονα συνδυάζεται με την σύγχρονη τεχνολογία. Έτσι, η ανάρτηση μπροστά είναι ολοκληρωτικά νέα, έχοντας διπλά ψαλίδια αντί για το τηλεσκοπικό πιρούνι της μοτοσυκλέτας παραγωγής. Το ρεζερβουάρ 8 λίτρων και μέρη του αλουμινένιου φαίρινκ κόπηκαν και άλλαξαν κλίση και είναι κατασκευασμένα με το χέρι.

Κινητήρας και πίσω ανάρτηση παραμένουν ως είχαν, ωστόσο οι απολήξεις των εξατμίσεων από ανοξείδωτο ατσάλι είναι εξολοκλήρου χειροποίητες. Αρκετά εξαρτήματα της βασικής έκδοσης του R 18 όπως ο προβολέας, το όργανο, οι διακόπτες και τα μαρσπιέ έχουν ενσωματωθεί στην νέα BMW R 18 The Crown. Όμως ο συμπλέκτης και τα φρένα της Magura, το πίσω φτερό και η μονοκόμματη σέλα αλουμινίου πάχους 2mm με κάλυμμα από γνήσιο δέρμα, είναι νέα.

Κερασάκι στην τούρτα αυτού του μοναδικού R 18 είναι ο ιδιαίτερος χρωματικός συνδυασμός, Champagne Platinum. Αυτός, βασίζεται στο χρώμα της πέρλας που συμπληρώνεται από το έμβλημα της βαυαρικής εταιρείας διακοσμημένο με ένα μικρό στέμμα και χρυσά σιρίτια στα πλαϊνά κομμάτια του φαίρινγκ απ’ όπου βγαίνει και το τιμόνι. Το BMW R 18 The Crown εκτέθηκε στο Βερολίνο από τις 7 έως τις 9 Ιουλίου στα πλαίσια της εκδήλωσης BMW Motorrad Days, που διοργανώθηκε για τον εορτασμό των 100 χρόνων BMW Motorrad.

 

μοτοσικλέταειδήσεις τώραBMW