Moto|26.01.2024 08:21

Harley-Davidson 2024 - Ντεμπούτο CVO Pan America και ανανέωση Street Glide & Road Glide

Κώστας Γκαζής
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024
Harley-Davidson 2024

H Harley-Davidson φέρνει για το 2024 το ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού, που είχε πρώτα κάνει το ντεμπούτο του το 2023 στις ειδικές εκδόσεις CVO (Custom Vehicle Operations), στα μοντέλα βάσης Street Glide και Road Glide. Ταυτόχρονα, η νέα χρονιά βλέπει το Pan-America να αποκτά για πρώτη φορά έκδοση CVO, με κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού και μία ξεχωριστή έντονη μαύρη-κόκκινη βαφή, με τον άσσο της HD σε περίοπτη θέση στο ρεζερβουάρ.

Την Τρίτη 24/1 η Αμερικανική εταιρεία αποκάλυψε τέσσερα «νέα» -γράψτε ανανεωμένα- μοντέλα για το 2024, που αφορούν κυρίως αναβαθμίσεις σε επίπεδο εξοπλισμού.

Τα νέα Street Glide και Road Glide πέραν από τον πλουσιότερο εξοπλισμό, είναι πλέον πιο ισχυρά και ελαφρύτερα από πριν. Μεταξύ των αλλαγών για το 2024 ξεχωρίζουν οι παρακάτω:

Ανανέωση για τον V2 κινητήρα Milwaukee-Eight 117 με νέο σύστημα ψύξης που μειώνει τη θερμοκρασία που φτάνει στον αναβάτη, και με βελτιώσεις σε εισαγωγή-εξαγωγή για την ενίσχυση της απόδοσης.

  • Τρία Riding Modes - Road, Sport, Rain και Custom
  • Το Infotainment των μοτοσυκλετών τροφοδοτείται από το Skyline OS και παρουσιάζεται σε μια έγχρωμη οθόνη αφής TFT 12,3 ιντσών, η οποία αντικαθιστά όλα τα αναλογικά όργανα και τους περισσότερους διακόπτες.
  • Ένας νέος ενισχυτής ήχου 200 Watt τροφοδοτεί ένα ζεύγος ηχείων τοποθετημένων στο φαίρινγκ.
  • Βελτιωμένη αεροδυναμική που ενισχύει την άνεση του αναβάτη και μειώνει τον θόρυβο που φτάνει στο κράνος στο ταξίδι κατά 60% -μέσο όρο.
  • Η διαδρομή της πίσω ανάρτησης αυξάνεται στα 76 mm.
  • Η νέα σέλα έχει στόχο τη μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι.

Το CVO Road Glide ST αποτελεί το ταχύτερο και πιο εξελιγμένο bagger επιδόσεων στην ιστορία της Harley-Davidson. Για τη νέα χρονιά η H-D φέρνει κορυφαία γκάμα εξαρτημάτων και αξεσουάρ στο μοντέλο, με τα βασικά χαρακτηριστικά του να περιλαμβάνουν:

  • Δύο επιλογές χρωμάτων: Golden White Pearl ή Raven Metallic. Τα Screamin' Eagle γραφικά στα πλαϊνά του φαίρινγκ και στο ρεζερβουάρ καυσίμου έρχονται από τις μοτοσυκλέτες Screamin' Eagle Harley-Davidson Factory που αγωνίζονται στη σειρά MotoAmerica Mission King of the Baggers, ενώ τα CVO 25th Anniversary γιορτάζουν ένα ορόσημο στην εργοστασιακή εξατομίκευση των Αμερικανών.
  • Ο V2 κινητήρας Milwaukee-Eight 121 High Output είναι αποκλειστικός για το μοντέλο CVO Road Glide ST, ρυθμισμένος ώστε να παράγει 127 ίππους και 19,7 χιλιογραμμόμετρα ροπής - την υψηλότερη ιπποδύναμη και ροπή που έχει επιτευχθεί ποτέ σε μοτοσυκλέτα παραγωγής της Harley-Davidson. Μια κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης βελτιώνει περαιτέρω τις επιταχύνσεις.
  • Η χρήση ελαφρύτερων υλικών συμβάλλει στη μείωση του στεγνού βάρους στα 363 κιλά. Οι σιγαστήρες είναι από τιτάνιο, με καπάκια από ανθρακονήματα- σφυρήλατο σύνθετο υλικό από ανθρακονήματα χρησιμοποιείται και για τη διαμόρφωση του μπροστινού φτερού, του καλύμματος της σέλας και της κονσόλας του ρεζερβουάρ. Το κάρτερ διαμορφώνεται από ελαφρύ σύνθετο υλικό και ο σχεδιασμός των τροχών και οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα βοηθούν στη μείωση του βάρους.
  • Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ανήκουν στη SHOWA.
  • Υπεύθυνη για την πέδηση είναι η Brembo.
  • Στα Riding Modes βρίσκουμε τις επιλογές Road, Sport, Track, Track Plus, Rain και την Mode την οποία ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει όπως εκείνος προτιμά.
  • Το infotainment τροφοδοτείται από το Skyline OS. Μια έγχρωμη οθόνη αφής αντικαθιστά όλα τα αναλογικά όργανα και τους περισσότερους διακόπτες. Ένα κορυφαίο ηχοσύστημα διαθέτει ενισχυτή 500 watt και Harley-Davidson Audio που τροφοδοτείται από ηχεία 6,5 ιντσών Rockford Fosgate Stage II στο φαίρινγκ.

Για το 2024 οι εκδόσεις CVO δέχονται μία νέα προσθήκη που αφορά την on-off μοτοσυκλέτα της H-D, την Pan America. Το μεγάλο Adventure μοντέλο, βρέθηκε πρόσφατα στον rally αγώνα Africa Eco Race, καταφέρνοντας στα χέρια του Joan Pedrero να τερματίσει. Για την ειδική έκδοση οι αλλαγές περιλαμβάνουν την προσθήκη μίας σειράς εργοστασιακών αξεσουάρ και μία μοναδική βαφή.

Η CVO Pan America, που κάνει ντεμπούτο το 2024, διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που ανέβασαν το μοντέλο σε μία από τις κορυφαίες επιλογές μεταξύ των αναβατών της Adventure κατηγορίας. Έτσι, ο ισχυρός κινητήρας Revolution Max 1250, οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, η οθόνη αφής, τα Riding Modes και η τεχνολογία Daymaker Adaptive Headlamp, έρχονται αυτούσια από το μοντέλο βάσης. Ακόμη, η CVO έκδοση του Pan America εξοπλίζεται με πληθώρα επίσημων αξεσουάρ, τα οποία έχουν επιλεγεί με γνώμονα την βελτιωμένη ταξιδιωτική εμπειρία. Σε αυτά περιλαμβάνονται η ανάρτηση Adaptive Ride Height, οι στιβαρές αλουμινένιες βαλίτσες για τα πλαϊνά και το top-case, το κιβώτιο ταχυτήτων Screamin’ Eagle, οι τροχοί με ακτίνες και tubeless ελαστικά, τα LED προβολάκια και η αλουμινένια προστατευτική ποδιά.

Το 2023 υπήρξε μία χρονιά που έφερε πολλούς νεωτερισμούς στην πλατφόρμα American Touring της Harley-Davidson, μέσω των CVO Street Glide και CVO Road Glide, όπως τoν V2 κινητήρα Milwaukee-Eight VVT 121 με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, τις προηγμένες αναρτήσεις καθώς και την τεχνολογία infotainment, η οποία τροφοδοτείται από το αποκλειστικό σύστημα Skyline OS. Τα δύο αυτά μοντέλα διατηρούν τα χαρακτηριστικά τους και για το 2024, ενώ έρχονται σε νέες χρωματικές επιλογές.

 

μοτοσικλέταειδήσεις τώραharley davidson