Απόψεις|20.05.2019 20:23

Το ΡεΖιτάλ της Μαντόνα στη Eurovision

Αναστασία Κουκά

Η απόφαση της Μαντόνα να εμφανιστεί στον φετινό τελικό της διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision, στο Τελ Αβίδ, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων πριν καν ανακοινωθεί επισήμως. Και δικαίως.

Δεκάδες διεθνούς εμβέλειας καλλιτέχνες αλλά και εκπρόσωποι αντιπολεμικών και ανθρωπιστικών οργανώσεων κατέκριναν την ποπ σταρ για το γεγονός ότι ενέδωσε με ευκολία στην παχυλή αμοιβή, ύψους 1 εκ. ευρώ, που τής προσφέρθηκε απλόχερα από ζάμπλουτο Ισραηλινό επιχειρηματία, προκειμένου να κάνει μια εμφάνιση λίγων μόνο λεπτών στη σκηνή του αμφιλεγόμενου ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού.

Προφανώς η απόφασή της αυτή δεν συνάδει με το έντονα ευαισθητοποιημένο κοινωνικά και πολιτικά προφίλ που επί δεκαετίες παλεύει να «χτίσει».

Ωστόσο, πολύ χειρότερη από την αποδοχή της πρόκλησης ήταν η προσπάθεια που κατέβαλε να «ξεπλύνει» την πολυσυζητημένη αυτή εμφάνισή της με ένα πρόχειρο, κακοστημένο και εξαιρετικά υποκριτικό εύρημα: τα μπλουζάκια των δύο χορευτών της στο πίσω μέρος των οποίων φιγούραραν οι σημαίες του Ισραήλ και της Παλαιστίνης.

Γιατί μπορεί η κίνηση αυτή να έφερε σε δύσκολη θέση τους διοργανωτές του διαγωνισμού, η Μαντόνα όμως γνώριζε, και μάλιστα πολύ καλά, ότι καμία επίπτωση δεν επρόκειτο να έχει. Αντιθέτως, ήλπιζε πως θα επικρατούσε το προφίλ της αντισυμβατικής επαναστάτριας.

Μόνον που με δυο μπλουζάκια επανάσταση δεν γίνεται… Αν επιθυμούσε, πράγματι, να περάσει ένα παγκόσμιο αντιπολεμικό μήνυμα, θα είχε αρνηθεί τα χρήματα, τα οποία εξάλλου δεν έχει τόσο μεγάλη ανάγκη καθώς η περιουσία της είναι τεράστια. Ή έστω θα διέθετε την αμοιβή της για την στήριξη κάποιου σημαντικού σκοπού.

Εκείνη όμως, που ήθελε… και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο, τελικά... πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένη καθώς με τη σοκαριστικά κακή ζωντανή εμφάνισή της, με τα αμέτρητα φάλτσα και την κάτω του μετρίου σκηνική παρουσία της, εκτέθηκε ανεπανόρθωτα και μάλιστα σε ζωντανή μετάδοση.

Με δύο λόγια: έδωσε ρεΖιτάλ!

Eurovision 2019Μαντόνα