Πολιτικό Παρασκήνιο|05.05.2024 20:43
Η πρόταση Μητσοτάκη για... χώνεψη μετά το φαγητό του Πάσχα
NewsroomΜήνυμα μετά το φαγητό του Πάσχα έστειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δίνοντας έμφαση στην... χώνεψη.
Μέσα από την ανάρτησή του στο Instagram, έκανε αναφορά στο αρνί, το βασικό έθιμο της Κυριακής του Πάσχα, και στη βόλτα με το ποδήλατο που «βοηθάει στη χώνεψη».
Ανέβασε και φωτογραφία με τη σύζυγό του, Μαρέβα Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη.
Στην ανάρτηση έγραψε: «Βόλτα με το ποδήλατο μετά το αρνί! Βοηθάει και στη χώνεψη! Χρόνια πολλά!».
Διαβάστε ακόμη
- Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
- Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
- Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
- Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!