Πολιτικό Παρασκήνιο|02.09.2024 12:48
Έβαλαν το «Καλημέρα ήλιε» σε πανηγύρι στην Ξάνθη και… ξεσήκωσαν τον Νίκο Ανδρουλάκη
NewsroomΣτην Ξάνθη βρέθηκε την Κυριακή ο Νίκος Ανδρουλάκης ο οποίος συνεχίζει τις περιοδείες του ενόψει των εσωκομματικών εκλογών του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.
Ο πρόεδρος του κόμματος συνομίλησε με πολίτες, ενώ συμμετείχε και σε πανηγύρι όπου του… έβαλαν το «Καλημέρα ήλιε» του Μάνου Λοΐζου. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ σχολίασε σε βίντεο που ανήρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πως «η Ξάνθη γιόρτασε την 3η του Σεπτέμβρη λίγες μέρες νωρίτερα».
Δείτε το βίντεο:
Πηγή: TikTok/nikos.androulakis
Διαβάστε ακόμη
- Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
- Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
- Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα