Μαρτίνς: «Γι' αυτό έμεινα στον Ολυμπιακό - Συμφωνήσαμε σε 5-10 λεπτά»!
NewsroomΥπόθεση 5-10 λεπτών ήταν η συμφωνία του Πέδρο Μαρτίνς με τον Ολυμπιακό, όπως αποκάλυψε στην εφημερίδα A Bola ο Πορτογάλος κόουτς των Πειραιωτών. Ο Μαρτίνς εξήγησε τους λόγους για τους οποίους επέκτεινε την συνεργασία του με τους «ερυθρόλευκους» συμπληρώνοντας ότι απέμεναν μόνο κάποιες λεπτομέρειες για την οριστικοποίηση του deal δεδομένου ότι οι δυο πλευρές είχαν δώσει τα χέρια από τον Απρίλιο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο κόουτς του Ολυμπιακού:
Σε έναν κόσμο που δεν ξέρεις τι πρόκειται να συμβεί, ποιος ήταν ο λόγος που σας έκανε να ανανεώσετε με τον Ολυμπιακό;
«Ηταν πολλοί οι λόγοι. Ολα ξεκίνησαν από το 2018. Και η αλήθεια είναι πως εκείνη την περίοδο ο Ολυμπιακός ήθελε ολοκληρωτικές αλλαγές. Τις κάναμε όπως ακριβώς είχε ζητήσει τότε ο πρόεδρος. Ομως το ταξίδι μας δεν έχει ολοκληρωθεί. Εχουμε ένα γκρουπ καλών ποδοσφαιριστών με μεγάλη ποιότητα. Με σέβονται. Είναι όλα τέλεια, οπότε δεν είχα άλλη επιλογή εκτός από το ανανεώσω».
Ηρθατε εύκολα σε συμφωνία;
«Ναι. Συμφωνήσαμε πολύ γρήγορα. Σε πέντε με δέκα λεπτά. Ολα είχαν γίνει από τον Απρίλιο, απλά απέμεναν μερικές λεπτομέρειες του συμβολαίου».
Κάνετε προπονήσεις με μάσκες;
«Χωρίς μάσκες. Δεν μπορώ να προπονήσω με μάσκα, αλλά τηρούμε τις απαραίτητες αποστάσεις. Οταν όμως αρχίσουμε τους αγώνες θα υπάρχουν επαφές όπως καταλαβαίνετε. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Προφανώς σε κλειστούς χώρους θα πρέπει να χρησιμοποιούμε μάσκες, αλλά στον αγωνιστικό χώρο δεν γίνεται. Θα πρέπει να υπάρχει επαφή»...
- Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
- Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
- Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»