Η Ρεάλ Μαδρίτης θα παίξει το υπόλοιπο της σεζόν στο προπονητικό κέντρο!
NewsroomΟι παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης επιθυμούσαν να δώσουν τα εναπομείναντα παιχνίδια της σεζόν, εφόσον αρχίσει ξανά, στη φυσική έδρα τους, το Σαντιάγο Μπερναμπέου, αλλά η διοίκηση του συλλόγου αποφάσισε να χρησιμοποιηθεί ως έδρα της ομάδας το προπονητικό κέντρο Βαλδεμπέμπας. Κάπως έτσι δεν εισακούστηκε ούτε ο αρχηγός των Μαδριλένων Σέρχιο Ράμος, ο οποίος προ ημερών δήλωσε: «Προτιμώ να παίξω χωρίς κόσμο στο Μπερναμπέου, παρά στο Βαλδεμπέμπας».
Ωστόσο, δεδομένου ότι έσοδα από εισιτήρια δεν θα υπάρξουν, η διοίκηση του συλλόγου αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το αθλητικό κέντρο για οικονομικούς λόγους λόγω του ότι το Μπερναμπέου έχει σαφώς μεγαλύτερα λειτουργικά έξοδα. Παράλληλα, η διοίκηση αποφάσισε να επιστρέψει χρήματα στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας για τα εναπομείναντα εντός έδρας παιχνίδια που θα πραγματοποιηθούν δίχως παρουσία κόσμου...
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη