Ουγγαρία: Σήκωσε το Κύπελλο η Χόνβεντ και οι αποστάσεις... πήγαν περίπατο!
NewsroomΤο ποδόσφαιρο επέστρεψε στην Ουγγαρία και μάλιστα παρουσία φιλάθλων στις εξέδρες. Μολονότι πάντως η «Πούσκας Αρένα» δεν ήταν γεμάτη για τον τελικό του Κυπέλλου, μεταξύ Χόνβεντ και Μεζοκοβέσντ, λόγω των μειωμένων εισιτηρίων που εκτυπώθηκαν λόγω κορονοϊού, υπήρξαν σημεία που το social distancing πήγε περίπατο. Τόσο στην εξέδρα των σκληροπυρηνικών φίλων των δύο ομάδων, όσο και με το σφύριγμα της λήξης οι αποστάσεις εξαφανίστηκαν καθώς ακολούθησαν έξαλλοι πανηγυρισμοί με αγκαλιές και φιλιά!
Η ιστορική Χόνβεντ επικράτησε της αντιπάλου της με 2-1 και κατέκτησε το Κύπελλο για πρώτη φορά μετά από έντεκα χρόνια καθώς τα είχε καταφέρει ξανά τη σεζόν 2008-09. Προηγήθηκε στο σκορ με προβολή του Λόβριτς στο 33’, όμως τέσσερα λεπτά αργότερα ο Πέκαρ ισοφάρισε με εκτέλεση φάουλ. Ωστόσο, στο 56' ο Κάμπερ πέτυχε το γκολ που έκρινε τον τελικό.
Δείτε όσα έγιναν στον τελικού Κυπέλλου Ουγγαρίας
- Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
- Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
- Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
- «Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό