Αθλητισμός|13.06.2021 21:06
Μητσοτάκης για Τσιτσιπά και Σάκκαρη: Μας γεμίσατε υπερηφάνεια!
NewsroomΣυγχαρητήρια από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την εκπληκτική πορεία του Στέφανου Τσιτσιπά και της Μαρίας Σάκκαρη στο Roland Garros. Ο πρωθυπουργός σε ανάρτησή του αναφέρει:
«Συγχαρητήρια στον Στέφανο Τσιτσιπά και στη Μαρία Σάκκαρη για την εκπληκτική τους παρουσία στο #RolandGarros. Η πορεία σας είναι απόδειξη του πόσα μπορεί να πετύχει κανείς με σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Μπράβο και στους δύο! Μας γεμίσατε υπερηφάνεια!»
Διαβάστε ακόμη
- Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
- Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
- Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
- Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!