Αθλητισμός|17.03.2019 18:32
Επέστρεψε στη δράση και βραβεύτηκε ο Τζήλος (vid+pics)
NewsroomΣτη δράση επέστρεψε ο Θανάσης Τζήλος, τρεις μήνες μετά τον ξυλοδαρμό του έξω από το σπίτι του στη Λάρισα. Ο Θεσσαλός ρέφερι, που χαίρει άκρας υγείας, σφύριξε την Κυριακή στο ντέρμπι της Α’ ΕΠΣΛ, ανάμεσα σε Ηρακλή Λάρισας και Αετό Μακρυχωρίου.
Ο Τζήλος βραβεύτηκε από την ΕΠΣ Λάρισας, που του απένειμε τιμητική πλακέτα κι ανθοδέσμη από τον πρόεδρο του συνδέσμου, Δημήτρη Μπουχλαριώτη, ενώ χειροκροτήθηκε από τους παρευρεθέντες στο γήπεδο της Νεάπολης Α’.
Διαβάστε ακόμη
- Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
- Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
- Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
- Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ