Αθλητισμός|22.04.2019 09:26
ΠΑΟΚ: Ολονυχτία και στο «Μακεδονία Παλλάς» - Αποθέωση για τους πρωταθλητές! (vid)
NewsroomΜέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες κράτησε το γλέντι των οπαδών και της ομάδας του ΠΑΟΚ στο Μακεδονία Παλλάς, όπου μετά κόπων και (γλυκών) βασάνων κατάφερε να φτάσει το διώροφο πούλμαν που μετέφερε τους πρωταθλητές Ελλάδας.
Ύστερα από τη μεγαλειώδη φιέστα, που επιφύλασσε η ΠΑΕ στους οπαδούς, το πούλμαν ξεκίνησε από το γήπεδο της Τούμπας στις 11:00 το βράδυ κι έφτασε στον Λευκό Πύργο στις 2:00 τα ξημερώματα, αφού κυριολεκτικά από κάθε στενό που περνούσε, μαζευόταν ολοένα και περισσότερος κόσμος, με τους οπαδούς να παραληρούν και τους παίκτες, με το τεχνικό επιτελείο και τη διοίκηση του Ιβάν Σαββίδη, ο οποίος επέστρεψε θριαμβευτής στην Τούμπα, να απολαμβάνουν κάθε δευτερόλεπτο αυτής της «μαγικής βόλτας» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Διαβάστε ακόμη
- Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
- Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
- Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
- Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία