ΠΑΟΚ για τα θύματα της Θύρας 7: «Ποτέ ξανά…»
NewsroomΟ ΠΑΟΚ τίμησε τη μνήμη των θυμάτων της Θύρας 7 του Ολυμπιακού, στέλνοντας στεφάνι στο σημερινό (7/2) μνημόσυνο, κάνοντας και τη σχετική ανάρτηση στα social media με το μήνυμα «Ποτέ ξανά» τέτοια τραγωδία στον ελληνικό αθλητισμό...
Μία ακόμα απόδειξη πώς ο θάνατος δεν έχει χρώματα, καθώς λίγες μέρες μετά την τραγωδία της Ρουμανίας με τα επτά «αετόπουλα», στις 8 Φεβρουαρίου συμπληρώνονται 45 χρόνια από την μεγάλη τραγωδία που «έπληξε» την οικογένεια του Ολυμπιακού και συνολικά το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Οι Ασπρόμαυροι τιμήσαν τη μνήμη των φίλων του Ολυμπιακού, καταθέτοντας στεφάνι στο μνημόσυνο που τελέστηκε.
Το μήνυμα του Δικεφάλου: «Στεκόμαστε με σεβασμό μπροστά στις ψυχές που χάθηκαν στη Θύρα 7, μπροστά στους νέους ανθρώπους που έφυγαν άδικα, ενωμένοι από την αγάπη για την ομάδα τους… Ποτέ ξανά…».
- Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
- Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
- Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
- Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία