Αθλητισμός|22.09.2019 10:42

Φάκελος PAOK TV: Ο Δικέφαλος προηγήθηκε της κρίσης που ακολουθεί

Newsroom

Η διαδικτυακής πλατφόρμα μετάδοσης των εντός έδρας αγώνων του ΠΑΟΚ ήρθε στα τέλη Αυγούστου και θα παραμείνει τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν, με τους ανθρώπους του «Δικεφάλου του Βορρά» να κάνουν συνεχώς κινήσεις για την βελτίωση ενός προϊόντος που τις πρώτες μέρες διάδοσης της απόφασης ύπαρξής του έφτασε ακόμα και να λοιδορείται από κάποιους που εδώ και λίγες ημέρες αρχίζουν και κάνουν σκέψης να πατήσουν πάνω στα χνάρια του.

Η επικείμενη ολοκλήρωση της συμφωνίας εξαγοράς της Forthnet/Nova από εταιρία συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη αλλάζει άρδην το τηλεοπτικό τοπίο, με τον ΠΑΟΚ να φαντάζει πλέον ως... επαναστάτης με αιτία, όταν κάποιοι βιάστηκαν να τον ψέξουν πως δεν είχε κάποια για να προχωρήσει σε αυτό το εγχείρημα.

Οταν δειλά – δειλά κάποιες ομάδες, είτε δια στόματος των εκπροσώπων τους είτε μέσω διαρροών, δείχνουν να σκέφτονται να κινηθούν προς την κατεύθυνση της διαδικτυακής πλατφόρμας μετάδοσης των εντός έδρας αγώνων πρωταθλήματος, στην οποία ο ΠΑΟΚ προχώρησε αντιλαμβανόμενος το σκηνικό που διαφαινόταν στον ορίζοντα, τότε εύκολα διαπιστώνει πως το πρώτο βήμα των «ασπρόμαυρων» μπορεί να θεωρήθηκε μετέωρο, ήταν όμως αναγκαίο.

Η ιδέα υπήρχε και υλοποιήθηκε σε ελάχιστο χρόνο

Εσωτερικά, η ιδέα για την σύσταση του PAOK TV είχε πέσει στα γραφεία της Τούμπας πριν από δυο χρόνια. Οι τότε προτάσεις δομής αυτού του εγχειρήματος είχαν τότε μπει στο τραπέζι και βγήκαν πριν από σχεδόν 1,5 μήνα, και πλέον διανθίζονται συνεχώς σε μια προσπάθεια παροχής των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών απέναντι σε φιλάθλους και επαγγελματίες.

Ολα αυτά με γνώμονα κυρίως τους φίλους του ΠΑΟΚ, που ουσιαστικά καλούνται για μια ακόμα φορά να στηρίξουν ένα εγχείρημα πρωτοποριακό για τα eλληνικά δεδομένα. Για τον ΠΑΟΚ, που έκανε μέσα στο καλοκαίρι sold out στα εισιτήρια διαρκείας με τα σχεδόν 21.500 που έδωσε, βάζει στόχο να γεμίσει και... άλλες Τούμπες, μέσω των συνδρομών στο PAOK TV.

T

Οι στέρεες βάσεις στις οποίες πάτησε

Μετά από την πλέον επιτυχημένη αγωνιστικά σεζόν στην ιστορία του, στο τηλεοπτικό κομμάτι, ο ΠΑΟΚ είδε να του γίνονται μια σειρά από τρικλοποδιές, και αυτές κλήθηκε να τις υπερκεράσει σε μια στιγμή που έτρεχε, μην χάνοντας παράλληλα όχι απλά τον βηματισμό αλλά και την ταχύτητά του. Η προσπάθεια που έγινε από έναν μηχανισμό που στήθηκε με γοργούς ρυθμούς ήταν μεγάλη και τα πρώτα δείγματα γραφής ήταν ενθαρρυντικά.

Οσοι είχαν αμφιβολίες για το τρόπο που αυτές ήρθαν, αλλά και την προέλευσή τους, αυτές μάλλον θα πρέπει να έχουν λυθεί. Ακόμα όμως και σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, στην οποία μάλιστα προστέθηκε και το βάρος της eυρωπαϊκής αποτυχίας του ΠΑΟΚ, οι επιτελείς του, με πρώτον τον επικεφαλής Ιβάν Σαββίδη, είχαν το θάρρος να προχωρήσουν μια κίνηση, που σε πολλούς φάνηκε ως έναν απονενοημένο διάβημα.

Oμως όσο περνάει ο καιρός αντιλαμβάνονται πως όταν υπάρχει ένας ισχυρός ανθρώπινος μηχανισμός και μια στέρεα οικονομική βάση, αυτό μετατρέπεται σε πρόταση προς όσους ίσως νιώσουν πως θα βρεθούν σε παρόμοια θέση.

Οι απαντήσεις που περιμένουν οι «τρίτοι»

Μέσω διαρροών, ερωτήσεων και δημοσιευμάτων, οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ έχουν εισπράξει μια προσπάθεια αμφισβήτησης του εγχειρήματος του PAOK TV σε κάθε επίπεδο, είτε αυτό αφορά την αξιοπιστία της μετάδοσης εικόνας, είτε αυτό αφορά το τρόπο κάλυψης των γεγονότων. Και αυτό που που επισημαίνουν είναι πως όποιες απαντήσεις θα δοθούν μέσω της ίδιας της διαδικτυακής πλατφόρμας. Βέβαια, οι ίδιοι αντιλαμβάνονται πως όσοι είναι αρνητικά προκατειλημμένοι, δεν πρόκειται να δουν κάτι θετικό στο όλο εγχείρημα.

Το μόνο σίγουρο είναι πως όλες τις απορίες που δημιούργησε το PAOK TV, καλοπροαίρετες και κακοπροαίρετες, θα τις απαντήσει μέσω του τρόπου λειτουργίας του. Την ίδια στιγμή, πολλά ερωτηματικά θα αρχίσουν να εγείρονται με βάση και τη στάση των ομάδων που βρίσκονται και θα παραμείνουν στην πλατφόρμα της Nova, ένα θέμα που αργά ή γρήγορα θα τεθεί επιτακτικά και όχι σε θεωρητικό επίπεδο όπως μπαίνει αυτή τη στιγμή.

Αν και ο ΠΑΟΚ, το απάντησε πριν καν αυτό τεθεί και επίσημα, με μια δήλωση ανεξαρτησίας πριν καν χρειαστεί αυτή να γίνει, και την οποία ίσως κάποιοι κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση όταν θα είναι αργά. Το στοίχημα για τον ΠΑΟΚ είναι να μπορέσει να δώσει στον «πελάτη» του, από τον πιο πιστό οπαδό του μέχρι και εκείνον που θα είναι συνδρομητής του μια φορά το χρόνο για να δει τον αγώνα της ομάδας της αρεσκείας του με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ, ένα προϊόν ανταγωνιστικό που θα τον έκανε να το θέλει να το δει από την δικιά του ομάδα προτίμησης...

To μήνυμα του υπεύθυνου new media της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Παναιγιώτη Αρωνιάδη, είναι χαρακτηριστικό του τρόπου σκέψης των «ασπρόμαυρων».

T

 Οι τρεις τρόποι παρακολούθησης

Οι ιθύνοντες του PAOK TV αποφάσισαν να παρουσιάσουν μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας και τους τρεις τρόπους παρακολούθησης των αγώνων του «Δικεφάλου του Βορρά». Ο βασικός δεν είναι άλλος από την ετήσια συνδρομή. Το πακέτο των 69.99 ευρώ δίνει στον κάτοχό του να παρακολουθήσει όλους τους εντός έδρας αγώνες του ΠΑΟΚ για το πρωτάθλημα (κανονική διάρκεια και πλέι οφ) με το κόστος να είναι στα περίπου 4,37 ευρώ ανά αγώνα (16 αναμετρήσεις), με δυνατότητα πληρωμής και με δόσεις.

Ο δεύτερος τρόπος είναι η αγορά μεμονωμένου αγώνα, που απευθύνεται και στους φίλους των αντιπάλων του ΠΑΟΚ που θα θελήσουν να δουν την αναμέτρηση της αγαπημένης τους ομάδας στη Τούμπα,με τη τιμή των αναμετρήσεων να έχει κοστολογηθεί ανάλογα με την εμπορικότητα. Η τρίτη είναι μέσω ενός καταστήματος που έχει αποκτήσει το επαγγελματικό πακέτο του PAOK TV.

Στην ιστοσελίδα της πλατφόρμας υπάρχει ο «χάρτης PAOK TV» με τις διευθύνσεις των καταστημάτων που έχουν το επαγγελματικό πακέτο.

T

ποδόσφαιροPAOK TVΠΑΟΚ