Τελτσίδου: Συγκινητικό μήνυμα και αφιέρωση μεταλλίου στους Έλληνες του Πόντου (vid)
NewsroomΚατέκτησε το δεύτερο χρυσό μετάλλιο και το τέταρτο συνολικά μέσα στα Grand Prix του 2019 και πατάει με το ένα πόδι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.
Η Ελισάβετ Τελτσίδου κατάφερε να ανατρέψει όλα τα δεδομένα στην κατηγορία της και πλέον βρίσκεται μέσα στο τοπ-16 της Ολυμπιακής κατάταξης.
Το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στην Τασκένδη το αφιέρωσε στους γονείς της που κατάγονται από τον Πόντο και σε περιοχή που βρίσκεται κοντά στην πόλη που θριάμβευσε.
«Σε αυτούς που εκδιώχθηκαν»
«Μόνο δέος και υπερηφάνεια θα μπορούσα να νιώθω που κατάφερα να ακουστεί ο Εθνικός Ύμνος της χώρας μου στη Τασκένδη, ένα μέρος κοντινό στα μέρει εκείνα όπου γεννήθηκαν οι γονείς των περισσότερων Ελλήνων του Πόντου, όπως και οι γονείς μου, όπου και οι δυο τους γονείς είναι Έλληνες του Πόντου που διώχθηκαν στην γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού στην Μικρά Ασία!», έγραψε η Τελτσίδου στο facebook.
- Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
- Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ