Συγχαρητήρια Μητσοτάκη στον Τσιτσιπά μετά τον θρίαμβο στο Λονδίνο (pic+vid)
NewsroomΈπειτα από την παρουσία του στο Davis Cup, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε και στο Λονδίνο, όπου παρακολούθησε τον θρίαμβο του Στέφανου Τσιτσιπά επί του Ρότζερ Φέντερερ στο ATP Finals και την πρόκρισή του στον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης.
Ο έλληνας πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία μετά το τέλος του αγώνα να συναντηθεί με τον 21χρονο πρωταθλητή, που τρελαίνει τον κόσμο του τένις με τις εμφανίσεις του και να του δώσει συγχαρητήρια για την απόδοσή και τη νίκη του, αλλά και να του ευχηθεί καλή επιτυχία στον μεγάλο τελικό.
Μάλιστα σχολίασε την εμφάνιση του Στέφανου και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναρτώντας σχετική φωτογραφία: «Ένας σπουδαίος πρωταθλητής κάνει όλη την Ελλάδα υπερήφανη!»
Δείτε το video με τη συνάντηση Στέφανου Τσιτσιπά - Κυριάκου Μητσοτάκη στα αποδυτήρια της O2 Arena:
- «Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
- Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
- Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
- Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος