Αθλητισμός|09.12.2019 13:05
Basket League: Παραιτήθηκε ο Σούλης Μαρκόπουλος από τον Άρη
NewsroomΗ νέα ήττα του Άρη για το πρωτάθλημα της Basket League, αυτή τη φορά από τον Πανιώνιο εντός έδρας, οδήγησε τον Σούλη Μαρκόπουλο στην υποβολή της παραίτησής του στην διοίκηση των «κιτρινόμαυρων», που την έκανε αποδεκτή. Η κατάσταση στον πάλαι ποτέ «αυτοκράτορα» του Ελληνικού μπάσκετ είναι οριακή, με την ομάδα να βρίσκεται στην τελευταία θέση της βαθμολογίας.
«Ο Σούλης Μαρκόπουλος υπέβαλε σήμερα (09/12) στον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ, Χάρη Παπαγεωργίου την παραίτησή του από την τεχνική ηγεσία της ομάδας, η οποία έγινε δεκτή σε συνεννόηση με τον Μεγαλομέτοχο της Κ.Α.Ε., Δημήτρη Γουλιέλμο» αναφέρει μεταξύ άλλων η λητή ανακοίνωση της «κιτρινόμαυρης» ΚΑΕ.
Διαβάστε ακόμη
- Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
- Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
- Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
- Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις