Αθλητισμός|13.12.2019 21:42
Βόμβα στη Super League: Αποχή αποφάσισαν οι διαιτητές!
NewsroomΔηλώσεις κατά διαιτητών, ανακοινώσεις πριν, στο ημίχρονο και μετά τον αγώνα. Τραμπουκισμοί, εσχάτως δε ακόμη και μηνύσεις! Το ποτήρι πλέον ξεχείλισε για τους Έλληνες ρέφερι της Super League 1 και αποφάσισαν να περάσουν στην αντεπίθεση, παίρνοντας δραστικά μέτρα ενάντια στη στοχοποίηση που υφίστανται. Οι διαιτητές αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αποχή από 18η αγωνιστική...
Διαβάστε ακόμη
- Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
- Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
- Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
- «Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό