Παναθηναϊκός: Εmail στους εργαζομένους για την αναστολή των συμβάσεών τους
NewsroomΜε email ενημερώθηκαν οι εργαζόμενοι στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός για την αναστολή των συμβάσεών τους από τις 18 Μαρτίου! Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του SDNA, η «πράσινη» ΠΑΕ, έπειτα από τη σχετική απόφαση της διοίκησης, εντάσσεται στο καθεστώς που προβλέπεται με τη σχετική υπουργική απόφαση εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Η απόφαση αφορά όλους τους υπαλλήλους στα γραφεία του συλλόγου αλλά και στο προπονητικό κέντρο της ομάδας.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η πράσινη ΠΑΕ έστειλε προσωπικά mail σε όλους τους εργαζόμενους τη Δευτέρα (30/3) με το οποίο ενημέρωσε πως η αναστολή των συμβάσεων πραγματοποιείται από τις 18 Μαρτίου. Κάτι που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι θα έχουν το δικαίωμα να λάβουν το ποσό των 800 ευρώ από το κράτος, όπως προβλέπεται από τις σχετικές διατάξεις.
Εκείνο που δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη είναι τι ακριβώς θα συμβεί με τους ποδοσφαιριστές και το προπονητικό επιτελείο της ομάδας...
Πηγή: SDNA
- «Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
- «Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
- Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
- Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112