Facebook: Μόνο στο β' τρίμηνο του 2020 έβγαλε 18,3 δισ. από διαφημίσεις
NewsroomΗ πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook Inc ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών για τα έσοδά της στο δεύτερο τρίμηνο του 2020, καθώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν τα εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης που διαθέτει, προκαλώντας αύξηση της διαδικτυακής κίνησης, στην διάρκεια της έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού, ενώ προχωρούσαν σε περικοπή των προϋπολογισμών τους για άλλες δραστηριότητες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.
Οι τιμές των μετοχών της αναφερόμενης πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 7%. Η αύξηση των εσόδων του Facebook ήταν η μικρότερη που κατέγραψε μετά την είσοδο στο χρηματιστήριο (11%), παρά το γεγονός ότι αντέστρεψε τις προσδοκίες των αναλυτών, που ανέμεναν μείωση εσόδων κατά 3%, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς (Refinitiv).
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, τα έσοδα από τις διαφημίσεις, τα οποία και αποτελούν σχεδόν το σύνολο των εσόδων του Facebook, αυξήθηκαν κατά 10% στα 18,3 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Οι ενεργοί χρήστες του Facebook σε μηνιαία βάση αυξήθηκαν στα 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 2,6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.
- Τρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: 12 νεκροί και δεκάδες τραυματίες από το μακελειό σε παραλία - «Στοχευμένο χτύπημα σε Εβραίους» λέει το Ισραήλ
- Σε απόγνωση γονείς στο Τρίγωνο Έβρου: Χωρίς παιδικό σταθμό 17 ακριτικά χωριά - Σκέφτονται να στείλουν τα παιδιά τους στη Βουλγαρία
- Παραλίγο τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Οδηγός λεωφορείου αγνόησε τις μπάρες και διέσχισε σιδηροδρομική διάβαση ενώ πλησίαζε τρένο
- Βασίλης Χαραλαμπόπουλος στο ethnos.gr: «Η απώλεια είναι από τις χειρότερες λέξεις του ελληνικού λεξιλογίου»