Τεχνολογία|01.11.2023 23:42

«Στοπ» από την Ευρωπαϊκή Αρχή Προστασίας Δεδομένων σε στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook

Newsroom

Η απαγόρευση κάθε «συμπεριφορικής διαφήμισης» που έχει επιβληθεί από την Νορβηγία στην Meta, η οποία διαχειρίζεται τις πλατφόρμες Facebook και Instagram, θα επεκταθεί στο σύνολο των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, ανακοίνωσε η ευρωπαϊκή ρυθμιστική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων(EDPB).

Η EDPB ζητά από την αρχή διαχείρισης δεδομένων της Ιρλανδίας, όπου βρίσκεται η ευρωπαϊκή έδρα της Meta, να λάβει «εντός δύο εβδομάδων» μέτρα για την εφαρμογή της απαγόρευσης αυτής της στοχευμένης πρακτικής «χρησιμοποίησης προσωπικών δεδομένων (των χρηστών) για διαφημιστικούς σκοπούς» στις πλατφόρμες του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αρχής.

διαφημίσειςΕΕmetaειδήσεις τώρα