H διαφήμιση της Apple που προκάλεσε τη «μάχη των φύλων» στο Διαδίκτυο
Μαίρη ΤσίνουΕίναι συνηθισμένο οποιαδήποτε ενέργεια της Apple να γίνεται αντικείμενο κριτικής- και όχι πάντα θετικής- ειδικά όταν πρόκειται για τα προϊόντα της. Ωστόσο, σπάνια η εταιρεία πειραματίζεται με «επικίνδυνες» διαφημίσεις που προκαλούν το κοινό. Μια τέτοια είναι η νέα διαφήμιση της Αpple για το iPad, η οποία προκάλεσε ποικίλα σχόλια και προκάλεσε έντονη αντιπαράθεση, ειδικά ανάμεσα στα δύο φύλα.
Στη διαφήμιση 15 δευτερολέπτων, η Apple διαφημίζει τη χρησιμότητα του iPad Pro και του μολυβιού Apple στην επεξεργασία φωτογραφιών. Η διαφήμιση ξεκινάει με το χέρι μιας γυναίκας που επεξεργάζεται έναν άνδρα, πιθανότατα σε κάποια φωτογραφία διακοπών και τον «σβήνει» από δίπλα της. Καθώς η διαφήμιση τελειώνει, η φράση «τελειοποιώντας τις αναμνήσεις σας» υπογραμμίζεται.
Δεν είναι ασυνήθιστο τα ζευγάρια να επεξεργάζονται ο ένας τον άλλον στις φωτογραφίες τους μετά από έναν χωρισμό, αλλά είναι σίγουρα ασυνήθιστο για μια εταιρεία να το χρησιμοποιήσει ως προσέγγιση διαφημιστικής καμπάνιας. Οι χρήστες του Διαδικτύου σχολίασαν τη διαφήμιση ποικιλοτρόπως, ενώ ήρθαν ξανά στο προσκήνιο θέματα ισότητας των δύο φύλων και του σεξισμού, που βάλλει τους άνδρες αυτή τη φορά. Κάποιοι χρήστες σχολίασαν αρνητικά τη διαφήμιση, κάποιοι αποκάλεσαν «εύθραυστους» τους άνδρες που ένιωσαν προσβεβλημένοι από τη διαφήμιση και μερικοί χρήστες έδειξαν να μην τους απασχολεί πραγματικά.
Δείτε παρακάτω ενδεικτικά σχόλια χρηστών στο Twitter:
Χρήστες που σχολίασαν αρνητικά τη διαφήμιση
Εκείνοι που αδιαφόρησαν
Η «αιώνια» μάχη των φύλων
- «Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές
- «Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου
- «Δεν υπάρχει καλύτερος από αυτόν»: Το τηλεφώνημα του Ρονάλντο που ενθουσίασε τον Τραμπ
- Μουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων