Travel|29.06.2020 14:44

Θεσσαλονίκη: Έρωτας με την πρώτη ματιά

Newsroom

Από τη Θεσσαλονίκη... αρχίζουν όλα! Από την πόλη με Ιστορία 2.300 χρόνων, που ιδρύθηκε το 316/315 π.Χ. και πήρε το όνομά της από την αδελφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και κόρη του βασιλιά της Μακεδονίας Φιλίππου Β’.

Η Θεσσαλονίκη σας δίνει αμέτρητες ευκαιρίες πρωτόγνωρων ταξιδιωτικών εμπειριών! Τι θα λέγατε για μια στάση ένα απομεσήμερο σε ένα γραφικό λιμανάκι; Ή για μια απολαυστική βόλτα στην Παλιά και τη Νέα Παραλία της, δίπλα στον Θερμαϊκό Κόλπο, ατενίζοντας την κορμοστασιά του θεϊκού Ολύμπου; Λαχταράτε διασκέδαση με φίλους και καλή παρέα στα πολυάριθμα καφέ και μπαράκια της Θεσσαλονίκης; Αλλά και γαστρονομικές περιπλανήσεις, με μπουγάτσα και κουλούρι Θεσσαλονίκης, με μεζεδάκια και ουζάκια, με σουτζουκάκια Θεσσαλονίκης, με θαλασσινά αλλά και τραγανά τρίγωνα Πανοράματος;

Τρίγωνα Πανοράματος

Γιατί η Θεσσαλονίκη μπορεί να είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας μας, ωστόσο κρατάει τα ηνία στη γαστρονομία, και διόλου τυχαία παγκόσμιας εμβέλειας περιοδικά, όπως το National Geographic Traveller Food, την αποκαλούν πρωτεύουσα της ελληνικής γαστρονομίας!

Πολιτιστική κληρονομιά

Η Θεσσαλονίκη, η πόλη με το ιστορικό παρελθόν της, σας γεμίζει γνώσεις και εικόνες της βαριάς πολιτιστικής κληρονομιάς της. Ενα «ανοιχτό» μουσείο Παλαιοχριστιανικής και Βυζαντινής Τέχνης, με 15 μνημεία που συγκαταλέγονται στον κατάλογο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO. Τα τείχη της Θεσσαλονίκης, η Ανω Πόλη και η θέα από τα Κάστρα, τα σπίτια τα χρωματιστά και τα πέτρινα σοκάκια, οι βυζαντινοί ναοί και τα λουτρά, το Επταπύργιο, ο Πύργος του Τριγωνίου, ο Αγιος Δημήτριος -ο πολιούχος της πόλης-, η Ροτόντα, η Αγία Σοφία, η Μονή Βλατάδων, ο Λευκός Πύργος και πόσα ακόμα μνημεία ακολουθούν μοναδικές θεματικές διαδρομές!

Ροτόντα - Θεσσαλονίκη

Ιστορικό κέντρο

Λες και είναι βγαλμένα από μια άλλη εποχή, τα Παλιά Λαδάδικα, στο ιστορικό κέντρο της πόλης, σε απόσταση αναπνοής από την καρδιά της -την πλατεία Αριστοτέλους-, με λιθόστρωτα δρομάκια, πολύχρωμα κτίσματα, πολυάριθμα καφέ μπαρ, ταβερνάκια, ουζερί και εστιατόρια, boutique hotels και μαγαζάκια με βότανα, διακοσμητικά, καλλιτεχνικά είδη. Μια περιοχή που έως το 1917 την κατέκλυζαν έμποροι λαδιού και η οποία σήμερα αποτελεί απαραίτητο σημείο διασκέδασης για τους Θεσσαλονικείς αλλά και για τους χιλιάδες επισκέπτες της και τουρίστες.

Τα Λουλουδάδικα με τα αρώματα και τα χρώματα των λουλουδιών τους αραδιασμένα στο πεζοδρόμιο, οι αγορές Βλάλη και Καπάνι με τα δαιδαλώδη δρομάκια τους, η ιστορική Μοδιάνο, πιο πέρα το Μπιτ Μπαζάρ με τα παλιατζίδικα και σημείο συνάντησης της νεολαίας, από την άλλη πλευρά η πλατεία Αθωνος και τα μαγαζάκια με τα χειροποίητα ψάθινα και ξύλινα μικροέπιπλα συμπληρώνουν το σκηνικό της Θεσσαλονίκης.

Της πόλης που η ιδανική γεωγραφική της θέση γίνεται βάση για ποικίλες μορφές εκδρομών, ανακαλύπτοντας πολιτιστικούς θησαυρούς παγκόσμιας εμβέλειας, θρησκευτικά προσκυνήματα, εξερευνώντας τη φύση και τις αξίες της. Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που έχει να σας «διηγηθεί» πολλές ιστορίες, σύγχρονες αλλά και παλιές, με ρίζες που χάνονται στα βάθη των αιώνων. Εχει να σας διηγηθεί πολλές ιστορίες, έχει όμως μία καρδιά. Κρατήστε τα μάτια σας και τα αυτιά σας ανοιχτά για να τις δείτε και να τις ακούσετε, αλλά κυρίως κρατήστε την ψυχή σας ανοιχτή για να νιώσετε την αξία των ανθρώπων της πόλης. Αυτοί είναι που την κάνουν αλησμόνητη!

Οι ομπρέλες στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης

Η επόμενη μέρα του τουρισμού

Με μια σειρά δράσεων και κινήσεων ο υπερδραστήριος Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, του οποίου ηγείται η Βούλα Πατουλίδου, εξακολουθεί να προβάλλει τη Θεσσαλονίκη ως τον απόλυτο προορισμό 365 ημέρες τον χρόνο.  Χρησιμοποιώντας οπτικοακουστικό υλικό που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της Marketing Greece, αλλά και με άλλα σύγχρονα βίντεο και VR εφαρμογές σχετικά με την πόλη και τα μνημεία UNESCO, η Θεσσαλονίκη προβάλλεται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 

Η διαδικτυακή καμπάνια του ΟΤΘ σε χώρες-στόχους συνεχίζεται σε διάφορες πλατφόρμες αλλά και στα social media. Ολο το ψηφιακό υλικό έχει αποσταλεί στους ΕΟΤ ανά τον κόσμο, προωθώντας το ανάλογα. Συνδιοργάνωσε διαδικτυακά σεμινάρια κάτω από την ομπρέλα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, βρίσκεται σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο, έχει εντάξει στο καταστατικό του νέα συνδρομητικά μέλη (Δήμος Θέρμης, Δήμος Θερμαϊκού και ο Δήμος Δέλτα), συμμετείχε πρόσφατα στην πρώτη διαδραστική διαδικτυακή έκθεση που πραγματοποίησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και βεβαίως η επίσημη διαδικτυακή πύλη της Θεσσαλονίκης www.thessaloniki.travel θα «μιλάει» πλέον οκτώ γλώσσες, προσθέτοντας έως τις 30 Ιουνίου και τα σερβικά.

ΘεσσαλονίκηCovid Free διακοπές 2020